Wat is uw YTD?
TIP
Re: Wat is uw YTD?
Veel risico genomen, mooie outperformance behaald YTD en de risk/reward is veranderd. Kapitaal beschermen ipv greedy zijn. Ik denk inderdaad dat we bubbelachtige toestanden zien zoals in 2021. Tegelijkertijd een hoop verborgen parels aan bodemwaarderingen die je hopelijk straks met nóg extra discount kan bodemvissen wanneer er nog eens een paniekverkoop ontstaat zoals in augustus. Mooie periode om wat dikke dividendaandelen in te slaan tegen volgend jaar. Ik heb tijd.NVSTR schreef: ↑14 november 2024, 17:01
Ik ben gevolgd, helaas op een moment dat ik net heel weinig munitie had. Momenteel wel +46%, dus dank daarvoor.
Waarom vind je het tijd om te verkopen?Verwacht je dat? Ik verwacht die al jaren... afhankelijk van de situatie op de markt en de verwachte inkomsten spreek ik spaargeld aan, maar als ik opportuniteiten denk te zien ga ik wel kopen zonder een algemene correctie af te wachten.
+1Rise schreef: ↑15 november 2024, 11:11Veel risico genomen, mooie outperformance behaald YTD en de risk/reward is veranderd. Kapitaal beschermen ipv greedy zijn. Ik denk inderdaad dat we bubbelachtige toestanden zien zoals in 2021. Tegelijkertijd een hoop verborgen parels aan bodemwaarderingen die je hopelijk straks met nóg extra discount kan bodemvissen wanneer er nog eens een paniekverkoop ontstaat zoals in augustus. Mooie periode om wat dikke dividendaandelen in te slaan tegen volgend jaar. Ik heb tijd.NVSTR schreef: ↑14 november 2024, 17:01
Ik ben gevolgd, helaas op een moment dat ik net heel weinig munitie had. Momenteel wel +46%, dus dank daarvoor.
Waarom vind je het tijd om te verkopen?
Verwacht je dat? Ik verwacht die al jaren... afhankelijk van de situatie op de markt en de verwachte inkomsten spreek ik spaargeld aan, maar als ik opportuniteiten denk te zien ga ik wel kopen zonder een algemene correctie af te wachten.
Ook winst genomen op goud (veel) en USD's.
Nu alleen nog een groot pakket 0% obligaties die in resp. dec., mrt, april en mei aflopen.
Verder 35% cash.
Nu alleen nog een groot pakket 0% obligaties die in resp. dec., mrt, april en mei aflopen.
Verder 35% cash.
Wat zijn de parels die je momenteel aan bodemprijzen ziet?Rise schreef: ↑15 november 2024, 11:11Veel risico genomen, mooie outperformance behaald YTD en de risk/reward is veranderd. Kapitaal beschermen ipv greedy zijn. Ik denk inderdaad dat we bubbelachtige toestanden zien zoals in 2021. Tegelijkertijd een hoop verborgen parels aan bodemwaarderingen die je hopelijk straks met nóg extra discount kan bodemvissen wanneer er nog eens een paniekverkoop ontstaat zoals in augustus. Mooie periode om wat dikke dividendaandelen in te slaan tegen volgend jaar. Ik heb tijd.NVSTR schreef: ↑14 november 2024, 17:01
Waarom vind je het tijd om te verkopen?
Verwacht je dat? Ik verwacht die al jaren... afhankelijk van de situatie op de markt en de verwachte inkomsten spreek ik spaargeld aan, maar als ik opportuniteiten denk te zien ga ik wel kopen zonder een algemene correctie af te wachten.
Crocs, Solvay en Melexis bv toch wel heel aantrekkelijk momenteel. Met nog eens 10-15% eraf onweerstaanbaar. (en de rest van mijn PF natuurlijk )
Geen X-Fab?
Binnen 6 weken de eindbalans. Al de rest dat is geouwehoer, l’amour toujours.