Wat kan en mag men nog met je eigen geld
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: Wat kan en mag men nog met je eigen geld
Kijk Lop, zo hoef je geen bladzijden vol onzin te verkopen. Ipv van de betweter uit te hangen, gewoon ff met een duidelijke link afkomen.
Probeer het ook eens.
Probeer het ook eens.
-
- Verbannen Gebruiker
Ja, zoals die keer dat je beweerde dat de mediaan scheefgetrokken wordt door extremen, en je dus het gemiddelde moet gebruiken
huisjetuintjefiets schreef: ↑14 januari 2024, 08:18Jij en cijfers. Het blijft moeilijk. Je hebt moeite om correcte cijfers te vinden. En daarna kun je ze niet correct interpreteren omdat je zo weinig weet.
Onmogelijk al jouw fouten te weerleggen, maar een paar van jouw dwaasheden weerlegd:
- ik gebruik mediaan en niet gemiddelde omdat het gemiddelde sterk door uitschieters wordt beinvloed, en niet omgekeerd zoals jij beweert
- ik heb het netto mediaan vermogen vermeld. Netto wil zeggen dat de schulden afgetrokken zijn.
Dus ja, de Belgen zijn de rijksten naar mediaan netto vermogen.
Blijf jij maar in jouw eigen waanwereld toeven, waar jij veruit de slimste bent. En alle anderen dom.
Ken je nog steeds het verschil niet soms ?huisjetuintjefiets schreef: ↑22 januari 2024, 17:58Ja, zoals die keer dat je beweerde dat de mediaan scheefgetrokken wordt door extremen, en je dus het gemiddelde moet gebruiken
huisjetuintjefiets schreef: ↑14 januari 2024, 08:18
Jij en cijfers. Het blijft moeilijk. Je hebt moeite om correcte cijfers te vinden. En daarna kun je ze niet correct interpreteren omdat je zo weinig weet.
Onmogelijk al jouw fouten te weerleggen, maar een paar van jouw dwaasheden weerlegd:
- ik gebruik mediaan en niet gemiddelde omdat het gemiddelde sterk door uitschieters wordt beinvloed, en niet omgekeerd zoals jij beweert
- ik heb het netto mediaan vermogen vermeld. Netto wil zeggen dat de schulden afgetrokken zijn.
Dus ja, de Belgen zijn de rijksten naar mediaan netto vermogen.
Blijf jij maar in jouw eigen waanwereld toeven, waar jij veruit de slimste bent. En alle anderen dom.
Is toch raar dat je je eigen fouten in de verf zet
Ik ben volledig neutraal in de zaak maar het Nederlands bureau voor de statistiek schijnt huisjetuintjefiets gelijk te geven in zijn idee.
Bron : cbs Nederland
""""De hoge inkomens tellen zwaar door in het gemiddeld inkomen. Daarom berekent het CBS ook het mediane inkomen. Dit is het inkomen van de middelste persoon, indien personen worden gerangschikt naar de hoogte van hun inkomen. Anders gezegd: 50 procent heeft een lager inkomen en 50 procent heeft een hoger inkomen. Terwijl het gemiddeld persoonlijk inkomen van de werkenden in 2021 op 46,9 duizend euro uitkwam, lag de mediaan met 39,1 duizend euro beduidend lager.""""
Misschien dat dit principe in Zuid Korea wel anders is.. ?
""""De hoge inkomens tellen zwaar door in het gemiddeld inkomen. Daarom berekent het CBS ook het mediane inkomen. Dit is het inkomen van de middelste persoon, indien personen worden gerangschikt naar de hoogte van hun inkomen. Anders gezegd: 50 procent heeft een lager inkomen en 50 procent heeft een hoger inkomen. Terwijl het gemiddeld persoonlijk inkomen van de werkenden in 2021 op 46,9 duizend euro uitkwam, lag de mediaan met 39,1 duizend euro beduidend lager.""""
Wat zegt de titel van je link haelewnyhaelewyn schreef: ↑22 januari 2024, 22:52 Ik ben volledig neutraal in de zaak maar het Nederlands bureau voor de statistiek schijnt huisjetuintjefiets gelijk te geven in zijn idee.
Post je deze met opzet niet ?
Je mag deze gerust posten maar zal het zelf doen hieronder .
https://longreads.cbs.nl/nederland-in-c ... werkenden/
We spreken niet over de werkenden maar over het vermogen .
Bovendien kun je prefect het gemiddeld inkomen van een bevolking in kaart brengen alle cijfers zijn namelijk gekend .
Bij vermogen is dit een steekproef waar er 2000 mensen zijn bevraagd wat dus geen weergave is van de werkelijkheid .
Bij vermogen is het gissen wat ze doen ,ze kunnen het onmogelijk weten in Belgie .
Er is maar 1 persoon die het weet en dit is huisjetuintjefiets .
Zijn verhaaltjes zijn al afgedaan als volledige onzin en er is geen enkele bron die hem zal gelijk geven integendeel .
Dat ze elk jaar met zo'n cijfers uitkomen die elk jaar door alle experten worden afgedaan als onzin is al genoeg .
Het enige wat zo'n statistieken bewijzen is dat sommigen te veel tijd hebben en te veel geld .
Je moet maar eens zoeken wat experts zeggen erover .
https://www.nbb.be/nl/blog/ja-sire-de-b ... -de-wereld
Kortom wat huisjetuintjefiets beweert word globaal afgedaan als niet betrouwbaar en onzin .
En wat jij aantoont met uw link heeft niks te maken hiermee .
Ik begrijp niet waarom de titel de inhoud van het artikel ontkracht.
Maar goed... dat zal aan mij liggen.
Mijn "gedacht" erover is dat gemiddelde en mediaan allebei iets vertellen en evenwaardig belangrijk zijn. Zolang je ze maar op de zo juist mogelijke manier interpreteert en er het juiste gewicht aan geeft.
Ik ben dus niet geneigd om achter één van beide meningen te staan.
Maar goed... dat zal aan mij liggen.
Mijn "gedacht" erover is dat gemiddelde en mediaan allebei iets vertellen en evenwaardig belangrijk zijn. Zolang je ze maar op de zo juist mogelijke manier interpreteert en er het juiste gewicht aan geeft.
Ik ben dus niet geneigd om achter één van beide meningen te staan.