Wat na staatsbon?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: Wat na staatsbon?
Ja, die heb ik eergisteren ook nog bijgekocht.
Ik krijg per kwartaal een gratis transactietegoed dat ik daarvoor kan gebruiken.
En binnenkort kom ik op het niveau van 0.08% kosten.
Stel je een systeem in BE voor? 2 Partijen??? Wat zouden die werkeloze politiekers moeten gaan doen? Echt gaan werken??? No way!JOKER247 schreef: ↑23 mei 2024, 19:04Logisch, het is een verdeeld land met al die regeringen en verschillende kieslijsten in verschillende delen van het land voor een z.g. "Federale" regering.
Ik zie het al dat ze in de in de US verschillende lijsten met verschillende kandidaten hebben om een regering en een president te kiezen.
Ik zou dezelfde kieslijsten in het hele land al een goede stap vinden.Sammy2 schreef: ↑24 mei 2024, 18:57Stel je een systeem in BE voor? 2 Partijen??? Wat zouden die werkeloze politiekers moeten gaan doen? Echt gaan werken??? No way!JOKER247 schreef: ↑23 mei 2024, 19:04
Logisch, het is een verdeeld land met al die regeringen en verschillende kieslijsten in verschillende delen van het land voor een z.g. "Federale" regering.
Ik zie het al dat ze in de in de US verschillende lijsten met verschillende kandidaten hebben om een regering en een president te kiezen.
Trouwens je stembrief op tijd doen toekomen lijkt me handig.
Maar ook dat lukt natuurlijk weer niet.
De datum van verkiezingsdag was natuurlijk pas vanmorgen bekend gemaakt.
Dus fluks na de drukker, daarna B-post nog wat extra subsidie en we hebben kans dat we hem de ochtend na de verkiezingen al in de bus hebben.
Maar ook dat lukt natuurlijk weer niet.
De datum van verkiezingsdag was natuurlijk pas vanmorgen bekend gemaakt.
Dus fluks na de drukker, daarna B-post nog wat extra subsidie en we hebben kans dat we hem de ochtend na de verkiezingen al in de bus hebben.
Dit is geen land. Ene Nigel Farage: "Belgium is a non-country" heeft dit eens geuit. Misschien heeft ie niet helemaal ongelijk.
-
- Full Member
- Contacteer:
Idd, mooi alternatief. Kapitalisatie van de 3,2 procent wordt toegepast.Brugse Leeuw schreef: ↑24 mei 2024, 07:15 Die Ethias tak 21 met 3,2% lijkt mij het beste alternatief voor wie zijn geld 8 jaar kan missen.
Is de kapitalisatie van intresten ook aan de bruto rente van 3,2%?
Indien ja, een no brainer lijkt mij...
Mss nog ff afwachten of men een actie doet op tak 21 rekeningen in het algemeen?
Ja, ja, 5% instapkosten, 2% verzekeringstaks en ga zo maar door. Wat hou je nu eigenlijk netto per jaar over in procenten?Matroos1958 schreef: ↑24 mei 2024, 19:43Idd, mooi alternatief. Kapitalisatie van de 3,2 procent wordt toegepast.Brugse Leeuw schreef: ↑24 mei 2024, 07:15 Die Ethias tak 21 met 3,2% lijkt mij het beste alternatief voor wie zijn geld 8 jaar kan missen.
Mss nog ff afwachten of men een actie doet op tak 21 rekeningen in het algemeen?
Ja, ja, 5% instapkosten, 2% verzekeringstaks en ga zo maar door. Wat hou je nu eigenlijk netto per jaar over in procenten?Matroos1958 schreef: ↑24 mei 2024, 19:43Idd, mooi alternatief. Kapitalisatie van de 3,2 procent wordt toegepast.Brugse Leeuw schreef: ↑24 mei 2024, 07:15 Die Ethias tak 21 met 3,2% lijkt mij het beste alternatief voor wie zijn geld 8 jaar kan missen.
En dan nog ff ruim 3 maanden wachten tegen 0%. Schiet lekker op.
Weer typisch Belgische gedrochten die tak 21 en 23.
-
- Full Member
- Contacteer:
Weet je wel waarover je spreekt?JOKER247 schreef: ↑24 mei 2024, 20:05Ja, ja, 5% instapkosten, 2% verzekeringstaks en ga zo maar door. Wat hou je nu eigenlijk netto per jaar over in procenten?Matroos1958 schreef: ↑24 mei 2024, 19:43
Idd, mooi alternatief. Kapitalisatie van de 3,2 procent wordt toegepast.
En dan nog ff ruim 3 maanden wachten tegen 0%. Schiet lekker op.
Weer typisch Belgische gedrochten die tak 21 en 23.
Waar staat er iets geschreven van instapkosten?
Enkel de beurstaks is verschuldigd
En met de kapitalisatie heb je een rendement van 3 procent over op 8 jaar