Wat te doen na ongeval (verzekeraar)?
TIP
Weet welk ziekenfonds echt bij u past! Vergelijk gratis de verschillende ziekenfondsen.
Re: Wat te doen na ongeval (verzekeraar)?
Zit er op, maak je geen zorgen. Ik kan trouwens op mijn boordcomputer aflezen hoeveel druk op elke band zit.EarthNvstr1 schreef: ↑7 mei 2024, 18:32Normaal stop je dan en biedt je hulp.Kevva schreef: ↑29 april 2024, 23:32 In juli 2022 reden wij over de E40. Vóór ons is een wagen over de kop gegaan en vlogen alle brokstukken van dat Peugeotje in het rond met als gevolg dat ik een brokstuk niet kon ontwijken en er op gereden ben.
Gevolg was een platte band (pas toen ik thuis kwam, dus niet ter plekke) en een beschadigde velg. Ik heb sportvelgen liggen op mijn wagen, ong. 400 euro/stuk.
Misschien beter wat geld uitgeven aan sensoren die de bandenspanning in 't oog houden zodat je je velgen niet kapot rijdt en voor je eigen veiligheid en die van anderen.
Edit: alvast mijn excuses voor wie deze reactie off-topic vindt ...
Als er al 30 ramptoeristen gestopt zijn, lijkt het mij niet nodig dat ik ramptoerist 31 ben
Ik heb de verzekering stopgezet (vooral omdat dat ook een zeer dure verzekering was) en gevraagd naar een terugbetaling. Betaald op 27 februari 2024.
Krijg nu doodleuk het antwoord dat de verzekering werd stopgezet en dat er geen terugbetaling mogelijk is op verzekeringen!
Godverdomme man, wat voor een verzekeraar is dat eigenlijk?
Krijg nu doodleuk het antwoord dat de verzekering werd stopgezet en dat er geen terugbetaling mogelijk is op verzekeringen!
Godverdomme man, wat voor een verzekeraar is dat eigenlijk?
Een verzekeraar die de wet toepast . Indien je je verzekering laat stopzetten, wordt dat gedaan tegen de eerstvolgende vervaldag. Aangezien je in februari betaald hebt zal de omnium dus nog lopen tot februari 2025. Je krijgt enkel een terugbetaling indien het risico bijvoorbeeld ophoudt te bestaan (verkoop wagen).
Voilà Kevva, weer iets bijgeleerd en probeer het te onthouden hé.
-----------------NS2SN schreef: ↑17 mei 2024, 16:35 Een verzekeraar die de wet toepast . Indien je je verzekering laat stopzetten, wordt dat gedaan tegen de eerstvolgende vervaldag. Aangezien je in februari betaald hebt zal de omnium dus nog lopen tot februari 2025. Je krijgt enkel een terugbetaling indien het risico bijvoorbeeld ophoudt te bestaan (verkoop wagen).
Enkel als je de nummerplaat inlevert kan er mogelijks een terugbetaling van de premie gebeuren. Niet elke verzekering past dit toe..