Water
TIP
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Re: Water
Ik heb niemand op mijn negeerlijst, ik ben voor vrijheid van meningsuiting.
![Wink ;)](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/wink.gif)
Yaris kan misschien wel eens (understatement) zinloze of onzinnige dingen posten, maar als je daarop reageert, gaat die tenminste niet in discussie met nog meer onzin tot in het belachelijke.
Leuk dat ik weer eens het gespreksonderwerp van de avond was.
On topic: in de Vogezen is er iemand die gaatjes boort in de jacuzzi’s van toeristen zodat ze onbruikbaar worden en niet meer met water gevuld kunnen worden. "Water is om te drinken. Jullie maken de Vogezen kapot." staat er op een briefje geschreven. Ik veroordeel de beschadiging van andermans eigendommen maar begrijp zijn motieven. De Vogezen kreunen net als de rest van Europa onder de droogte. Als iedereen water bepaart kunnen we het weinige water dat nog beschikbaar is gebruiken om te drinken en voor de landbouw/veeteelt.
![Afbeelding](https://static.standaard.be/Assets/Images_Upload/2022/08/12/70784208-8189-41f2-a669-9d060d99d59e.jpg?maxheight=416&maxwidth=568&scale=both)
On topic: in de Vogezen is er iemand die gaatjes boort in de jacuzzi’s van toeristen zodat ze onbruikbaar worden en niet meer met water gevuld kunnen worden. "Water is om te drinken. Jullie maken de Vogezen kapot." staat er op een briefje geschreven. Ik veroordeel de beschadiging van andermans eigendommen maar begrijp zijn motieven. De Vogezen kreunen net als de rest van Europa onder de droogte. Als iedereen water bepaart kunnen we het weinige water dat nog beschikbaar is gebruiken om te drinken en voor de landbouw/veeteelt.
![Afbeelding](https://static.standaard.be/Assets/Images_Upload/2022/08/12/70784208-8189-41f2-a669-9d060d99d59e.jpg?maxheight=416&maxwidth=568&scale=both)
Yaris heeft niet alleen een olifantenvel; niets schijnt haar te raken. Maar ook de pluimen van een watervogel; alles glijdt van haar af!
@Yaris: jij hebt een ongelooflijk talent om bij elk onderwerp de geschikte cartoon te vinden. Kan jij met het bovenstaande eens je ding doen?
@Yaris: jij hebt een ongelooflijk talent om bij elk onderwerp de geschikte cartoon te vinden. Kan jij met het bovenstaande eens je ding doen?
Mijn jacuzzi wisselt elk half jaar van water 1,5 m3
Of 8,2 liter per dag.
Is bij meeste mensen 1 keer per dag wc doortrekken.
Wat zitten ze te lullen over jacuzzi water verslindend.
Neen jaloezie is beter geplaatst.
En dat water is nadien nog niet verloren, vloeit naar waterzuiveringsinstallatie.
Of 8,2 liter per dag.
Is bij meeste mensen 1 keer per dag wc doortrekken.
Wat zitten ze te lullen over jacuzzi water verslindend.
Neen jaloezie is beter geplaatst.
En dat water is nadien nog niet verloren, vloeit naar waterzuiveringsinstallatie.
De mug en de olifant.
De mug moet meer betalen.
De olifant doet rustig verder.
Bedrijf in de haven per uur per dag 300 m3 water inname.
Per uur per dag 280 m3 via waterzuivering terug In de Schelde.
Inname is veel goedkoper dan afval stroom recyclen.
Maar ja tewerkstelling is heel belangrijk zeker.
Estate Guru believer.
Ik ben fan van de cartoons van Yaris.dhalluinR schreef: ↑18 augustus 2022, 07:30 Yaris heeft niet alleen een olifantenvel; niets schijnt haar te raken. Maar ook de pluimen van een watervogel; alles glijdt van haar af!
@Yaris blijven posten die handel