WDP
TIP
-
- Hero Member
- Contacteer:
Re: WDP
KBC Securities neemt WDP op in toplijst
Securities neemt WDP WDP2,23% , Ahold Delhaize AD0,63% en Flow Traders FLOW0,87% op in haar favorietenlijst. Zij nemen de plaats in van Aedifica AED0,16% , ASML ASML0,78% en CFE CFEB0,98% die uit de Top Pick List verdwijnen.
Koersdoel WDP van 24 naar 30.
Securities neemt WDP WDP2,23% , Ahold Delhaize AD0,63% en Flow Traders FLOW0,87% op in haar favorietenlijst. Zij nemen de plaats in van Aedifica AED0,16% , ASML ASML0,78% en CFE CFEB0,98% die uit de Top Pick List verdwijnen.
Koersdoel WDP van 24 naar 30.
Dikke 4% erbij vandaag. :-)
Voor wie nog graag eens terugrekent naar koersen van voor de split: gisteren zou WDP dan boven €200 afgesloten zijn.
Graag zou ik ook WDP in mijn portfolio willen hebben, maar is deze momenteel niet te overgewaardeerd?
idd, crazy!
heb ze na de split nog bijgekocht aan een goede 24 euro, een beetje een gokje, ik weet het, maar ik ging er vanuit dat de mensen de referentie wat gingen kwijt zijn en vergeten waren dat het al duur was, maar nu met dat laag getal ze weer goesting gingen krijgen om te kopen.
misschien wat een zotte gedachte, maar kijk ... deze zot krijgt gelijk want ze staan al meer dan 4 euro hoger
I love it when a plan comes together

Dit begint inderdaad wel erg sterk op overwaardering te lijken IMHO. Idem dito voor Aedifica.
Was dit niet de fase die in het verleden al eens vooraf ging aan een crash?
-
- Hero Member
- Contacteer:
Laten we vooral de achterblijvers verkiezen à la Renault, InBev en bankaandelen zoals wordt aangeprezen door beursblaadjes ... Let your winners run, cumuleer rustig verder met deze low-volatility toppers en geniet van de rit

Afgezien van het feit of Aedifica, Elia, WDP overgewaardeerd zijn (de markt heeft altijd gelijk) vind ik VGP in termen van long-term potential de beste op dit moment.
Als je terugleest in de tijd, telkens schrijft er wel iemand dat wdp overgewaardeerd staat en telkens blijft wdp maar omhoog gaan, dus je kan er bij blijven aan de zijlijn staan. ik moet wel zeggen dat ik de run van begin dit jaar tot nu echt wel extreem vind en zelf aan het wachten ben tot een lichte terugval om bij te kopen (ik verwacht geen grote terugvallen). Heb gelukkig bijgekocht eind december (midden december was nog beter geweest natuurlijk

Stockportfolio is: 59% WDP, 41% Deutsche Bank
In dit opzicht was dat artikeltje van midden december "WDP versus VGP" wel erg goed getimed. Van beide zijn de koersen sindsdien fors opgelopen.Weslee schreef: ↑19 februari 2020, 21:12Als je terugleest in de tijd, telkens schrijft er wel iemand dat wdp overgewaardeerd staat en telkens blijft wdp maar omhoog gaan, dus je kan er bij blijven aan de zijlijn staan. ik moet wel zeggen dat ik de run van begin dit jaar tot nu echt wel extreem vind en zelf aan het wachten ben tot een lichte terugval om bij te kopen (ik verwacht geen grote terugvallen). Heb gelukkig bijgekocht eind december (midden december was nog beter geweest natuurlijk) en kan voorlopig enkel spijt hebben dat ik niet meer heb bijgekocht
Maar dat blijven leuke dingen om spijt bij te hebben
Ik zou het super vinden mocht het eens een zware klap naar beneden krijgen, maar ik zie het niet gebeuren :s
Absoluut: ja. Wie het aandeel reeds heeft kan het bijhouden en wachten op nog gekkere prijzen, maar wie niet mee op de trein zit kan je moeilijk aanraden om aan deze prijzen te kopen.
Kijk eens in het draadje van VGP voor een veel beter gewaardeerd alternatief.
VGP heb ik inderdaad ook in mijn pf. Dan koop ik liever daar wat van bij.
Helemaal mee eens! WDP is bij mij ongemerkt uitgegroeid tot één van mijn grootste beleggingen. Ik hou ze inderdaad rustig bij, maar ik zou nu niet meer bijkopen.
1 maand later quasi gehalveerd.
Waarom worden de gvv's vandaag in het bijzonder geviseerd?
Waarom worden de gvv's vandaag in het bijzonder geviseerd?
huurder kunnen de huur niet meer betalen, denk ik
In moeilijke tijden bouwen bedrijven stock af, het maakt cash vrij en een lagere omzet vereist sowieso minder stock.