WDP
TIP
Re: WDP
Die optie heb ik een 3 weken geleden al aangeklikt.
De 2 WDP rechten (43:1 nieuwe + saldo restant) staan wel al "in afwachting" onderaan op mijn Trading rekening, maar nog niet effectief bij mijn WDP aandelen
De 2 WDP rechten (43:1 nieuwe + saldo restant) staan wel al "in afwachting" onderaan op mijn Trading rekening, maar nog niet effectief bij mijn WDP aandelen
Bij mij is de conversie van "cash rights" naar "share rights" gisteren gebeurd bij Keytrade.
27 mei is de effectieve toekenning.
27 mei is de effectieve toekenning.
Gevonden op internet info. WDP-keuzedividend
De aandeelhouders worden uitgenodigd om hun keuze tussen de drie betalingsmogelijkheden bekend te
maken aan hun financiële instelling in de periode vanaf woensdag 6 mei 2020 tot en met woensdag 20 mei
2020 (16u00 CET). Aandeelhouders die hun keuze niet kenbaar hebben gemaakt aan het einde van deze
keuzeperiode zullen hun dividend automatisch en uitsluitend in cash uitbetaald krijgen. In het
Informatiememorandum dat vanaf woensdag 29 april 2020 op de website van WDP beschikbaar is, is alle
verdere informatie opgenomen.
De aandeelhouders worden uitgenodigd om hun keuze tussen de drie betalingsmogelijkheden bekend te
maken aan hun financiële instelling in de periode vanaf woensdag 6 mei 2020 tot en met woensdag 20 mei
2020 (16u00 CET). Aandeelhouders die hun keuze niet kenbaar hebben gemaakt aan het einde van deze
keuzeperiode zullen hun dividend automatisch en uitsluitend in cash uitbetaald krijgen. In het
Informatiememorandum dat vanaf woensdag 29 april 2020 op de website van WDP beschikbaar is, is alle
verdere informatie opgenomen.
Aandeelhouders van WDP opteerden voor 55 procent van hun aandelen voor nieuwe aandelen bij de uitbetaling van het keuzedividend. Dit meldde WDP woensdag voorbeurs.
Dit resulteert in een kapitaalverhoging van circa 50 miljoen euro. Het concern geeft ruim 2,2 miljoen nieuwe aandelen uit.
WDP betaalt een dividend van 0,74 euro bruto per aandeel. De omwisselverhouding bedraagt 1 nieuw aandeel voor 43 bestaande aandelen.
Het aandeel WDP sloot dinsdag op 23,74 euro.
Door: ABM Financial News.
Dit resulteert in een kapitaalverhoging van circa 50 miljoen euro. Het concern geeft ruim 2,2 miljoen nieuwe aandelen uit.
WDP betaalt een dividend van 0,74 euro bruto per aandeel. De omwisselverhouding bedraagt 1 nieuw aandeel voor 43 bestaande aandelen.
Het aandeel WDP sloot dinsdag op 23,74 euro.
Door: ABM Financial News.
super, nog wat meer WDPkes in mijn potje
nu nog MONTEA en INTO laat maar komen ...

nu nog MONTEA en INTO laat maar komen ...
-
- Hero Member
- Contacteer:
Cijfers WDP. Zoals verwacht: investeren in bedrijven die hun jarenlange groeipotentieel nu zien versnellen zullen het lang goed blijven doen. Geldt nog meer voor VGP met hun efficiënte cash-back Joint Venture structuur.
De Tijd:
De courante winst van WDP WDP0,00% , de voor het dividend cruciale winst zonder boekhoudkundige meer- of minwaarden op de portefeuille en rente-indekking, steeg in de eerste zes maanden met 15 procent tot 84 miljoen euro. Dat gaf per aandeel een toename met 7,9 procent, van 0,45 naar 0,49 euro per aandeel.
WDP maakt zich niet te veel zorgen. Het zag naar het einde van het tweede kwartaal de activiteiten sneller dan verwacht terug oppikken. 'We zien een bevestiging en zelfs acceleratie van voor ons interessante structurele tendensen zoals e-commerce, technologische ontwikkelingen, en duurzaamheid die de vraag ondersteunen naar moderne logistieke infrastructuur', stelt Joost Uwents, de CEO van WDP.
De Tijd:
De courante winst van WDP WDP0,00% , de voor het dividend cruciale winst zonder boekhoudkundige meer- of minwaarden op de portefeuille en rente-indekking, steeg in de eerste zes maanden met 15 procent tot 84 miljoen euro. Dat gaf per aandeel een toename met 7,9 procent, van 0,45 naar 0,49 euro per aandeel.
WDP maakt zich niet te veel zorgen. Het zag naar het einde van het tweede kwartaal de activiteiten sneller dan verwacht terug oppikken. 'We zien een bevestiging en zelfs acceleratie van voor ons interessante structurele tendensen zoals e-commerce, technologische ontwikkelingen, en duurzaamheid die de vraag ondersteunen naar moderne logistieke infrastructuur', stelt Joost Uwents, de CEO van WDP.
Goeie resultaten, maar de koers loopt nog altijd heel erg vooruit. Houden maar niet kopen, m.i.
Ik heb reeds een mooi pakket in bezit aan gemiddeld 11 euro, en heb verder nog vele andere posities in logistiek vastgoed. Daarom zal mijn antwoord op deze vraag helemaal anders liggen dan voor iemand die nog niet in WDP zit. Dus, FWIW, aan 17 EUR. Maar wellicht zal het die prijs nooit meer halen. Zelfs covid-19 is daar net niet in geslaagd.
Jawel hoor, heb ze in maart voor m'n moeder opgepikt rond €16,8. Dieptepunt was €16 rond.
Ik vind het wel opmerkelijk dat WDP (en Montea) zo blijven doorstijgen terwijl Prologis (wereldleider logistiek vastgoed) zich steeds meer manifesteert op Belgische markt.
(Bron: De Tijd - 24/07/2020)
(Bron: De Tijd - 24/07/2020)
Bogleheadsportefeuille: IWDA (40%) - EMIM (40%) - AGGH (20%)
Vanguard portefeuille : VWCE (80%) - VAGE (20%)
Aandelenportefeuille: Combinatie van familiale holdings & Belgisch vastgoed
Vanguard portefeuille : VWCE (80%) - VAGE (20%)
Aandelenportefeuille: Combinatie van familiale holdings & Belgisch vastgoed
Zal wel een domme vraag zijn, maar wat is FWIW ?sintorama schreef: ↑31 juli 2020, 08:55Ik heb reeds een mooi pakket in bezit aan gemiddeld 11 euro, en heb verder nog vele andere posities in logistiek vastgoed. Daarom zal mijn antwoord op deze vraag helemaal anders liggen dan voor iemand die nog niet in WDP zit. Dus, FWIW, aan 17 EUR. Maar wellicht zal het die prijs nooit meer halen. Zelfs covid-19 is daar net niet in geslaagd.
For what it's worth.