WDP
TIP
Re: WDP
Oeps! Als het inderdaad maar over een paar aandelen gaat en de korting is al maar pover!
Dan doe je niet zo een goede deal De Giro
Dan doe je niet zo een goede deal De Giro

Bijna 58% koos voor stockdividend volgens de tijd.
24%ACKB - BFIT - BREB - COFB - COLR - ONTEX - PRX - SOF - SOLB - SYENS - UNA - VGP - WDP - WKL
17%SWRD&IWDA - 17%IMIE - 13%CSPX - 4%EMIM
25%Bonds - 2%IEGA - 0%CASH Updated 01/03/2025
17%SWRD&IWDA - 17%IMIE - 13%CSPX - 4%EMIM
25%Bonds - 2%IEGA - 0%CASH Updated 01/03/2025
36,40 euro terug een paar % erbij na weer eens goede resultaten en verbeterde vooruitzicht!
dit is by far mijn beste en grootste positie en dat zal nog lang zo blijven!
na hun split stonden ze +/- 22 denk ik, nu dus al weer meer dan 50% gestegen!
wat een topper!
Ik ga sowieso dit jaar, voor de zoveelste keer, een beetje bijkopen, als was het maar om mijn stock-dividenden op niveau te houden.
dit is by far mijn beste en grootste positie en dat zal nog lang zo blijven!
na hun split stonden ze +/- 22 denk ik, nu dus al weer meer dan 50% gestegen!
wat een topper!
Ik ga sowieso dit jaar, voor de zoveelste keer, een beetje bijkopen, als was het maar om mijn stock-dividenden op niveau te houden.
Adelbrieven voor 40 euro zijn er!
Ga toch kijken of ik ze nog onder 35 euro kan oppikken
Ga toch kijken of ik ze nog onder 35 euro kan oppikken

Bij mij is VGP de grootste aandelenpositie, maar WDP staat op een mooie 2de plaats. Drie en vier zij MONT en INTO. Heb ik al vermeld dat ik enthousiast ben over de sector van logistiek vastgoed? 

De 40 was de voorbije maanden onmogelijk, maar nu zijn ze er klaar voor!
Ik heb ze in september net voor het dip momentje nog aan 38,50 bijgekocht en kijk ze brengen al weer op

Straks Q3 cijfers, die gaan gewoon weer top zijn, geen twijfel over.
de tijd:
Geen idee of dit veel zal veranderen, maar slecht zal het ook wel niet zijn zeker
Wie nu nog aan 40 wil kopen moet zich misschien haasten. FOMO
Geen idee of dit veel zal veranderen, maar slecht zal het ook wel niet zijn zeker

Wie nu nog aan 40 wil kopen moet zich misschien haasten. FOMO
WDP verovert zitje in duurzaamheidsindex Dow Jones
Op 22 november mag WDP toetreden tot de Dow Jones Sustainability Europe Index (DJSI Europe). In deze index huizen 147 Europese 'gidsbedrijven' uit diverse sectoren op vlak van duurzaamheid.
WDP mag toetreden op basis van een recente beoordeling door S&P Global. Daar haalde het een score van 63 op 100 en doet daarmee beter dan 90 procent van de beoordeelde bedrijven. WDP is de eerste Belgische gvv die kan toetreden tot de duurzaamheidsindex.
Vanwaar de terugval de laatste maanden?
Dat. En extreme overwaardering. Zie de gisteren geposte lijst van Gert De Mesure met premiumberekeningen.
Maar eerlijk gezegd, ik vind dat niet correct om enkel naar die "premie" te kijken. Als je kijkt naar de winstgevendheid van de onderneming, en je weet dat de panden in bezit conservatief ingeschat zijn, dan is het aandeel imho juist aantrekkelijk geprijsd.
"You need to buy the umbrella before it starts to rain."
Zie de dip als een koopmoment.
Aan 30 koop ik sowieso nog een pakketje bij.
Zien of het nog zover komt.
Aan 30 koop ik sowieso nog een pakketje bij.
Zien of het nog zover komt.
Er is geen extreme overwaardering.
Kijk niet naar de waarde van het vastgoed, kijk naar de huurinkomsten en de bezettingsgraad.
Ik heb ook al de bedenkingen geuit dat WDP (en VGP) hun gebouwen zeer conservatief waarderen.
Waarom INTO wel verkocht? Omdat ze geen pure play zijn op logistiek (+/- 35% kantoor)?
Volgens mijn waardeert de markt INTO nog niet aan dezelfde multiple zoals Montea, WDP?
Tevens zijn ze toch erg bedreven omtrent duurzaamheid met bv. al mooie bijdrage van groene energie.
Ben eerder positief (moet wel nog verder onderzoeken) maar ben geneigd om in te stappen rond 23€.
Mvg,
B.
KBC Ancora - Tubize - ASML - Exor - GIMV - Recticel - EVS - Melexis - Prosus - Alphabet - META