Weigering Argenta
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Re: Weigering Argenta
Ga a.u.b. terug naar de HLN comment-sectie.telewerken schreef: ↑30 januari 2021, 23:49 Groot gelijk hebben ze! 'ergens tégen zijn is een universeel recht'.
Ik ben tégen homos, en tégen vreemdelingen, en tégen elke vorm van godsdienst. Dat is mijn volste recht. En zo ook voor bedrijven en instellingen. Niémand heeft het recht zijn overtuiging op te dringen aan een ander, en dat doen die linkse politiekers en media wél!
Terug on on topic graag!
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Ik heb hier thuis een spaarpot en ik steek daar wekelijks 30€ in. Ondertss steekt daar 5000€ cash geld in.
Dus als ik daarmee naar de bank ga, dan word ik in de boeien geslagen wegens verdacht geld?
Dus als ik daarmee naar de bank ga, dan word ik in de boeien geslagen wegens verdacht geld?

-
- Jr. Member
Ja, zeker weten! Waar haal jij die 30 euro?
Ik haal die wekelijks af uit de ATM machine hé. Zo moeilijk is dat niet.

Uiteindelijk duurt het maar een dikke 3 jaar om 5k op die manier weg te steken in een schuif.
De reden dat ik geld thuis heb liggen? Ik denk dat je dat al wel kan raden. Dat ze dat geld kunnen stelen bij een roofoverval is dan wel het risico dat ik erbij neem.
Laatst gewijzigd door Makila op 1 februari 2021, 16:00, 2 keer totaal gewijzigd.
Als ze vragen stellen, neem het terug mee ... en geef het uit ipv kaartbetalingen te doen ... zelfde resultaat maar zonder bemoeienissen van mr.suit in de bank.
Argenta wil lekker cashen met hun betaalrekeningen. Ondanks een mail dat ik er van af wil heb ik ze nog steeds. Nu nog maar eens een mail gestuurd. Moet ik daar voor speciaal naar een kantoor gaan?
Ik heb niks gevraagd en ze dringen mij een betaalrekening op. Kunnen ze niet iedereen een gratis rekening geven en iemand die wil betalen moet dan maar contact opnemen?
Ik heb niks gevraagd en ze dringen mij een betaalrekening op. Kunnen ze niet iedereen een gratis rekening geven en iemand die wil betalen moet dan maar contact opnemen?
banken mogen burgers beroven, burgers mogen geen banken beroven
-
- Jr. Member
dus jij gaat wekelijks 30€ afhalen bij een automaat, je spaart dat op, en dan ga je dat terug op een rekening zetten?
is het niet makkelijker om het dan gewoon te laten staan?
Heu neen dat geld zet ik niet/nooit meer op de bank. Dat blijft in de pot steken.telewerken schreef: ↑1 februari 2021, 16:00 dus jij gaat wekelijks 30€ afhalen bij een automaat, je spaart dat op, en dan ga je dat terug op een rekening zetten?
is het niet makkelijker om het dan gewoon te laten staan?
(dat ik naar de bank zou gaan was een hypothetische stelling)
Af en toe als we op reis gaan, dan gebruiken wij dat geld daarvan.
Of als we eens grote inkopen doen.
Veel plaatsen nemen dat geld her en der nog wel aan sé. Allé ja tot nu toe toch nog.

-
- Jr. Member
In je eerste boodschap, suggereer je dat je dat terug naar de bank wil dragen, maar dat je schrik hebt om in de boeien geslagen te worden...
Het was eerder als ironische post bedoeld en deels inderdaad ook wel nieuwsgierig wat het antwoord zou zijn.telewerken schreef: ↑1 februari 2021, 16:04 In je eerste boodschap, suggereer je dat je dat terug naar de bank wil dragen, maar dat je schrik hebt om in de boeien geslagen te worden...

(En ook als reactie op de TS zijn issue, dat 1500€ geweigerd is bij Argenta, dat is echt niet zoveel geld!)
-
- Jr. Member
Er bestaat geen enkele winkel, instelling, reisbureau of éénder wàt meer, waar je met 5000 euro cash kan betalen. Is het dàt wat je wou weten?
https://www.vlaanderen.be/consumentenza ... sh-betalentelewerken schreef: ↑1 februari 2021, 16:07 Er bestaat geen enkele winkel, instelling, reisbureau of éénder wàt meer, waar je met 5000 euro cash kan betalen. Is het dàt wat je wou weten?
De laatste keer dat ik uit de pot alles cash betaald hebt, was trouwens voor onze zetel. (1750€)
Back on topic nu zeker?
Laatst gewijzigd door Makila op 1 februari 2021, 16:17, 2 keer totaal gewijzigd.
-
- Verbannen Gebruiker
-
- Jr. Member
Ik zal in jouw plaats antwoorden : jou 'topic' is : hoe kan ik (ons) zwart geld witwassen met kleine beetjes? Geld, afkomstig van drugsgerelateerde aktiviteiten en/of diesftallen. Vergeet niet, we hebben nu je ip-adres, en daarmee je komplete identiteit!