Welk langetermijnsparen kiezen?
TIP
Kies voor het hoogste rendement vergelijk alle langetermijnsparen aanbieders
Welk langetermijnsparen kiezen?
Hallo iedereen,
Wederom ga ik op zoek naar naar een nieuwe langetermijnsparen contract: Ethias First Fiscaal is passé (nooit geen winstdeelnames meer), KBC pensioen Plan plus dat ik ook al heb is met 6% instapkosten te duur...
Bedoeling is dat ik via Spaargids inteken daar er daar op het eerste gezicht interessante zaken te doen zijn. Voorwaarden die ik stel zijn: minimale tot geen instapkosten EN flexibele stortingen die niet verplicht zijn (zoals dat was met Ethias First)
Op het eerste gezicht is Fidea wel interessant maar weten jullie ook maatschappijen die aan mijn voorwaarden kunnen voldoen?
dank voor uw tijd.
Wederom ga ik op zoek naar naar een nieuwe langetermijnsparen contract: Ethias First Fiscaal is passé (nooit geen winstdeelnames meer), KBC pensioen Plan plus dat ik ook al heb is met 6% instapkosten te duur...
Bedoeling is dat ik via Spaargids inteken daar er daar op het eerste gezicht interessante zaken te doen zijn. Voorwaarden die ik stel zijn: minimale tot geen instapkosten EN flexibele stortingen die niet verplicht zijn (zoals dat was met Ethias First)
Op het eerste gezicht is Fidea wel interessant maar weten jullie ook maatschappijen die aan mijn voorwaarden kunnen voldoen?
dank voor uw tijd.
Re: Welk langetermijnsparen kiezen?
Weinig interesse zo te zien.
Vreemd nochthans een nuttig spaarinstrument waar velen niet weten hoe het in elkaar zit.
Doch weet er iemand hoelang het duurt voor je reactie krijgt via spaargids ivm offertes?
Het is nu al ca. een week en ik krijg geen antwoord terug.
Vreemd nochthans een nuttig spaarinstrument waar velen niet weten hoe het in elkaar zit.
Doch weet er iemand hoelang het duurt voor je reactie krijgt via spaargids ivm offertes?
Het is nu al ca. een week en ik krijg geen antwoord terug.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Ik ben pas 50 geworden en verkies mijn geld regelmatig voor 10 jaar vast te zetten. Zo krijg ik elke maand een beetje rente. Over 10 jaar zie ik wel wat ik doe. Op dit moment vind ik 3,27℅ op 10 jaar ok.
Ik heb begin dit jaar een offerte-aanvraag gedaan voor Patronale Life Starfix en ik kreeg dezelfde dag al een antwoord.
Persoonlijk vind ik het gewaarborgd rendement momenteel wat te laag om m'n geld voor minstens 8 jaar vast te leggen.
Persoonlijk vind ik het gewaarborgd rendement momenteel wat te laag om m'n geld voor minstens 8 jaar vast te leggen.
Dezelfde dag reactie??
Het is al meer dan een week geleden.
Worden die aanvragen eigenlijk nog wel bekeken door Futuria?
Eerlijk gezegd, het komt zo wel amateuristisch over.
Het is al meer dan een week geleden.
Worden die aanvragen eigenlijk nog wel bekeken door Futuria?
Eerlijk gezegd, het komt zo wel amateuristisch over.
Bij mij was het ook een zeer korte tijd (enkele dagen) om de offertes te ontvangen.
Ik vroeg 3 offertes bij Futuria (voor 3 verschillende maatschappijen) waarvan er in 1 werd gestapt. Merkwaardig was wel dat ik van de 2 andere maatschappijen een annulatiebrief kreeg wegens het niet storten van het 'eerste bedrag'
Vermoedelijk vraagt Futuria meer aan dan slechts een offerte
Ik vroeg 3 offertes bij Futuria (voor 3 verschillende maatschappijen) waarvan er in 1 werd gestapt. Merkwaardig was wel dat ik van de 2 andere maatschappijen een annulatiebrief kreeg wegens het niet storten van het 'eerste bedrag'
lukske
heb je in de gouden jaren geen rekening bij integrale geopend, hun 786, openen kanhelaas niet meer, biyjstorten wel, 3.25 % waar vindt je dat nog vandaag.
een tip. ik opende tak 21 bij 5 verschillende maatschapijen, de 8 jaar is bij allemaal voorbij, dus, ik kan switchen zonder RV te betalen.0
heb je in de gouden jaren geen rekening bij integrale geopend, hun 786, openen kanhelaas niet meer, biyjstorten wel, 3.25 % waar vindt je dat nog vandaag.
een tip. ik opende tak 21 bij 5 verschillende maatschapijen, de 8 jaar is bij allemaal voorbij, dus, ik kan switchen zonder RV te betalen.0
@udi, ik heb dit aangekaart bij Futuria en zij begrijpen niet hoe dit kan dat je die twee annulatiebrieven kreeg, want het zijn gewoon offertes die gemaakt worden, en zeker geen intekeningenudi schreef: Ik vroeg 3 offertes bij Futuria (voor 3 verschillende maatschappijen) waarvan er in 1 werd gestapt. Merkwaardig was wel dat ik van de 2 andere maatschappijen een annulatiebrief kreeg wegens het niet storten van het 'eerste bedrag'
kan je even contact nemen met futuria, ze zouden dit graag uitklaren wat hier gebeurd is
Ik heb een paar jaar geleden bij ING een aantal simulaties laten uitvoeren op een TAK-21 en van elke nieuw gestarte simulatie krijgen we een paar maand later een schrijven dat er geen bedrag gestort was en dus de polis geannuleerd. Heb toen ook het bankkantoor en de hoofdzetel gebeld en bij ING was deze vervelende werkwijze wel hun standaard werkwijze. Misschien hier hetzelfde issue.
(Ze gebruiken hun instapkosten waarschijnlijk ook om hun port kosten te betalen van al deze brieven )
(Ze gebruiken hun instapkosten waarschijnlijk ook om hun port kosten te betalen van al deze brieven )
Heeft Lukske ondertussen zijn offertes ontvangen?
Aangezien ik ook op zoek ben naar een nieuw LT-sparen, met quasi dezelfde voorwaarden, ben ik benieuwd wie er bij jou uit de bus is gekomen?
Aangezien ik ook op zoek ben naar een nieuw LT-sparen, met quasi dezelfde voorwaarden, ben ik benieuwd wie er bij jou uit de bus is gekomen?