Welk percentage van spaargeld vastzetten in termijnrekeningen?
TIP
Re: Welk percentage van spaargeld vastzetten in termijnrekeningen?
Raar advies van iemand die niets liever doet dan discussiëren tot hij het laatste woord heeft.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Euh, je hebt gelijk dat ik graag discussieer. Maar het gebeurt echt wel dat ik ongelijk heb, en dan heb ik er geen moeite mee om dat toe te geven.
Voorbeeld
Het gespartel hierboven was nogal lachwekkend. Het had je gesierd had je tegen Poldermol gezegd: "je hebt gelijk, ik had een zwak moment".
Ikzelf zou sowieso nooit discussiëren tegen Poldermol over financiën. Hij speelt een paar klassen hoger dan ik.
Voorbeeld
Het gespartel hierboven was nogal lachwekkend. Het had je gesierd had je tegen Poldermol gezegd: "je hebt gelijk, ik had een zwak moment".
Ikzelf zou sowieso nooit discussiëren tegen Poldermol over financiën. Hij speelt een paar klassen hoger dan ik.
Laatst gewijzigd door CarpeNoctem op 27 augustus 2020, 19:21, 1 keer totaal gewijzigd.
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Goed, op jouw advies stop ik deze discussie. Het is welletjes geweest vandaag. Ik heb me de hele dag van 's morgens vroeg moeten verdedigen tegen aanvallen en kritiek op mijn persoon. In het vervolg reageer ik niet meer en laat jullie denken wat jullie willen.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Bwa neen, discussieer lustig verder. Het leven is al saai genoeg
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Allemaal de schuld van Jefdewit. Sinds die met de staart tussen de benen de piste ingegaan is, moeten de anciens het hier onder elkaar uitvechten.