Welke coalities in 2024
TIP
Re: Welke coalities in 2024
Ja, je kunt dat nog tien keer herhalen, ik geloof er niks van en je gaat mij met de verkiezingsuitslag van Ecolo in 2019 in enkele Brusselse gemeenten ook niet overtuigen dat Groen goed gaat scoren door de stem van moslims en allochtonen, ze gaan al blij mogen zijn met het behalen van de kiesdrempel
Dat is iets anders: ik zeg nergens dat Groen goed gaat scoren. ik weet ook wel dat Groen een slecht verkiezingsresultaat gaat halen bij de verkiezingen vanuit 2024vortex schreef: ↑5 januari 2024, 13:43Ja, je kunt dat nog tien keer herhalen, ik geloof er niks van en je gaat mij met de verkiezingsuitslag van Ecolo in 2019 in enkele Brusselse gemeenten ook niet overtuigen dat Groen goed gaat scoren door de stem van moslims en allochtonen, ze gaan al blij mogen zijn met het behalen van de kiesdrempel
En terecht
Maar daar gaat het niet om: het gaat over waar ze hun kiezers vinden. Het zijn er steeds minder en minder, maar diegenen die nog voor Groen stemmen behoren volgens mij tot die 2 (afkalvende) groepen en omwille van de aangehaalde redenen. Maar dat is maar mijn mening
Geen probleem, ieder mag zijn mening hebben, naar mijn mening gaan ze die moslim en allochtonen stem deze keer kwijt zijn door hun woke extremisme, en er is genoeg alternatief op links of Viva Palestina. Trouwens mensen met een migratie achtergrond zijn niet per se pro migratie, zij beseffen ook wel dat een te grote toevloed nadelig is voor hun integratie, acceptatie en de houdbaarheid van de sociale ondersteuning.