Welke doe-het-zelf zaak?
Re: Welke doe-het-zelf zaak?
Idd rondbellen en vergelijken is de beste optie,maar niet iedereen heeft hier de tijd noch de zin voor.
Wat ik meestal doe en zeker de afgelopen zomer ( badkamer afgebroken en nieuwbouw gezet )
1 )
We hebben een riho bad (whirlpool ) en een riho badmeubel gekocht.
Zijn hiervoor gaan kijken bij Astrix ( regio Antwerpen )( sowieso al dure winkel ) en bij Sevo te Westerlo ( een grote doe het zelfzaak en erg goedkoop )
Nog vonden we beide stukken te duur.
Uiteindelijk hebben we gekeken op kapaza.be en daar hebben we het badmeubel ,identiek van het merk Riho en NIEUW gevonden aan bijna de helft van de prijs.
Mensen kochten dit merk op en verkochten het in hun kelder,vraag me niet hoe het komt dat dit zoveel goedkoper kon.
Het Riho bad zijn we in Nederland gaan halen ,via een online internetwinkel.
Hier kruipt wel wat tijd en zoekwerk in ,maar je spaart hier ongelooflijk veel mee uit.
Aanrader :
- Cevo te Westerlo (nabij Geel )
- Internetshoppen ( wel voor de grotere stukken )
- Zaken als kapaza/tweedehands kan je ook vaak nieuwe zaken vinden,die om 1 of andere duistere redenen goedkoop wegmogen.
Wat ik meestal doe en zeker de afgelopen zomer ( badkamer afgebroken en nieuwbouw gezet )
1 )
We hebben een riho bad (whirlpool ) en een riho badmeubel gekocht.
Zijn hiervoor gaan kijken bij Astrix ( regio Antwerpen )( sowieso al dure winkel ) en bij Sevo te Westerlo ( een grote doe het zelfzaak en erg goedkoop )
Nog vonden we beide stukken te duur.
Uiteindelijk hebben we gekeken op kapaza.be en daar hebben we het badmeubel ,identiek van het merk Riho en NIEUW gevonden aan bijna de helft van de prijs.
Mensen kochten dit merk op en verkochten het in hun kelder,vraag me niet hoe het komt dat dit zoveel goedkoper kon.
Het Riho bad zijn we in Nederland gaan halen ,via een online internetwinkel.
Hier kruipt wel wat tijd en zoekwerk in ,maar je spaart hier ongelooflijk veel mee uit.
Aanrader :
- Cevo te Westerlo (nabij Geel )
- Internetshoppen ( wel voor de grotere stukken )
- Zaken als kapaza/tweedehands kan je ook vaak nieuwe zaken vinden,die om 1 of andere duistere redenen goedkoop wegmogen.