Welke kredietkaart met 100% reisbijstand
Re: Welke kredietkaart met 100% reisbijstand
Ik vind dat de verzekeringen van Axa Assistance gekoppeld aan de Keytrade Visa kaarten best ruime dekking geven. Alle documenten met wat er gedekt wordt en wat niet zijn op hun website te vinden. Als dat volstaat waarom zou je dan dubbel of driedubbel gaan verzekeren? Als het erop aan komt kan elke verzekering moeilijk doen. Heb de ervaring gehad met KBC verzekeringen.platin schreef: ↑7 oktober 2024, 09:44Alleen rekenen op verzekering via kredietcard ??
Ge moet onderscheid maken tussen terug betalen geboekte reis en andere bijstand.
Bij mijn autopolis is mijn personen bijstand iets van 50 € per jaar met eender welk vervoermiddel.
Daar boven op nog mijn Mutas wereld wijd.
En Keytrade al meermaals gepost geen simpel iets.
Alleen is Keytrade door omstandigheden wat krediet verloren bij mij, al staat dat volledig los van die verzekeringen.
-
- Jr. Member
- Contacteer:
ik heb de (gratis!) keytrade platinum visakaart, maar tot nu toe nog nooit de verzekeringen nodig gehad. Mocht ik ze ooit gebruiken laat ik het hier wel eens weten wat de ervaring was.
Wel een vrij mooi (gratis indien 12 ververichtingen per jaar) pakket aan verzekeringen inbegrepen:
https://www.keytradebank.be/nl/bankiere ... a-platinum
De gratis geldafhalingen met de visakaart vind ik best wel handig.
Wel een vrij mooi (gratis indien 12 ververichtingen per jaar) pakket aan verzekeringen inbegrepen:
https://www.keytradebank.be/nl/bankiere ... a-platinum
De gratis geldafhalingen met de visakaart vind ik best wel handig.
Zorgwekkend om te lezen. American Express had namelijk een contract met Axa en dit verliep eigenlijk best wel professioneel.Finny10 schreef: ↑17 september 2024, 13:39 Ik kan maar één ding aanraden. Blijf uit de beurt van Europe Assistance. Vorige week was het nodig een familielid uit Frankrijk te repatrieëren. Had de meest uitgebreide reisverzekering. Veel mails, sms-jes, steeds weer dezelfde vragen, maar niets doen. Zelf met de auto naar België terug moeten brengen in 3 dagen!
Vanaf 2025 schakelen ze over naar Europ Assistance. Hopelijk heeft dit geen impact op de kwaliteit van de verzekering.
Mijn blog: www.unusualtravelblog.com - alles over kredietkaarten voor Belgen voor luxe-reizen
[/quote]
Zorgwekkend om te lezen. American Express had namelijk een contract met Axa en dit verliep eigenlijk best wel professioneel.
Vanaf 2025 schakelen ze over naar Europ Assistance. Hopelijk heeft dit geen impact op de kwaliteit van de verzekering.
[/quote]
Het Gold pakket van Argenta schakelt vanaf 2025 ook over naar Europ Assistance.
Zorgwekkend om te lezen. American Express had namelijk een contract met Axa en dit verliep eigenlijk best wel professioneel.
[/quote]
Het Gold pakket van Argenta schakelt vanaf 2025 ook over naar Europ Assistance.
Het gaat hier om 1 negatieve ervaring. We weten niet eens wat er gebeurd is en of er wel dekking was.Jorgo schreef: ↑3 november 2024, 18:28Zorgwekkend om te lezen. American Express had namelijk een contract met Axa en dit verliep eigenlijk best wel professioneel.Finny10 schreef: ↑17 september 2024, 13:39 Ik kan maar één ding aanraden. Blijf uit de beurt van Europe Assistance. Vorige week was het nodig een familielid uit Frankrijk te repatrieëren. Had de meest uitgebreide reisverzekering. Veel mails, sms-jes, steeds weer dezelfde vragen, maar niets doen. Zelf met de auto naar België terug moeten brengen in 3 dagen!
Ik heb professioneel met AXA Assistance samen gewerkt en hun service is belabberd. Ik verschiet er dus niet van dat zowel Argenta als Keytrade overschakelen naar een andere partner. Het aantal klachten over AXA Assistance was in de zomerperiodes niet bij te houden.
"Gemiddeld gezien" is Europ-assistance veel beter dan AXA Assistance qua service, dus ik zou me geen zorgen maken. Er kan natuurlijk altijd iets misgaan en daar is een bijstandpolis sowieso gevoeliger aan.
Ja ervaring mee uit verleden op klaarlichte dag geen enkel licht meer dat nog werkte.
Men snapte niet dat men niet verder kon rijden zonder bvb richting aanwijzers, stoplichten.
Estate Guru believer.
Argenta en American Express bedoel je dan?
Over een wissel van Keytrade naar Europ-assistance is momenteel niets te vinden.