'Wie belegt in aandelen kent de risico's'
TIP
'Wie belegt in aandelen kent de risico's'
--
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Re: 'Wie belegt in aandelen kent de risico's'
Il faut le faire! Als een dief in de nacht heel de winkel verkopen en zich dan komen voordoen als redder des vaderlands.
Het duo Reynders / Leterme verklaarden dat ze Fortis het faillissement wilden besparen. Dat kan ik heel goed geloven. Ze werden geïnformeed over de spaartegoeden op Fortisbank. De deposito's zouden na faillissement door het garantiefonds moeten terugbetaald worden en de enige optie die overbleef was de aandeelhouder laten opdraaien.
Mijnheer Reynders,
ik zou heel graag nog meer belastingen willen betalen en meer specifiek op de meerwaarden op aandelen, uiteraard geldt de regel van eenrichtingsverkeer hier niet, niet zoals de 25% op dividenden. Mag ik er van uitgaan dat u met evenveel plezier zal willen bijleggen voor de geleden verliezen? Trouwens, was u het niet, die de belasting op obligaties invoerde teneinde de economie te steunen door te mensen aan te moedigen aandelen te kopen?
Het wordt stilaan genant om telkens weer te moeten vaststellen hoe u uw molen naar de wind draait. Ik vraag u beleefd, in het vervolg bij uw molen te blijven en zeker niet om de mensen openlijk te komen uitlachen.
Heeft iemand een idee van de verhouding tussen Waalse en Vlaamse depositio's bij Fortis?
Het duo Reynders / Leterme verklaarden dat ze Fortis het faillissement wilden besparen. Dat kan ik heel goed geloven. Ze werden geïnformeed over de spaartegoeden op Fortisbank. De deposito's zouden na faillissement door het garantiefonds moeten terugbetaald worden en de enige optie die overbleef was de aandeelhouder laten opdraaien.
Mijnheer Reynders,
ik zou heel graag nog meer belastingen willen betalen en meer specifiek op de meerwaarden op aandelen, uiteraard geldt de regel van eenrichtingsverkeer hier niet, niet zoals de 25% op dividenden. Mag ik er van uitgaan dat u met evenveel plezier zal willen bijleggen voor de geleden verliezen? Trouwens, was u het niet, die de belasting op obligaties invoerde teneinde de economie te steunen door te mensen aan te moedigen aandelen te kopen?
Het wordt stilaan genant om telkens weer te moeten vaststellen hoe u uw molen naar de wind draait. Ik vraag u beleefd, in het vervolg bij uw molen te blijven en zeker niet om de mensen openlijk te komen uitlachen.
Heeft iemand een idee van de verhouding tussen Waalse en Vlaamse depositio's bij Fortis?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Als er nu 1 politieker stront aan de knikker heeft dan is het wel juist Reynders !
Wat die in het verleden al niet "gepresteerd" heeft op kap van de belastingbetaler en die mag gewoon op zijn postje blijven zitten !!!
Typisch Belgie !
Wat die in het verleden al niet "gepresteerd" heeft op kap van de belastingbetaler en die mag gewoon op zijn postje blijven zitten !!!
Typisch Belgie !
- centenkliever
- Hero Member
- Contacteer:
Het is vandaag Vlaamse knuffeldag. Ik denk dat we met zen allen den Didier maar eens heel hartelijk moeten gaan knuppelen knuffelen.
Juist gelezen waarom Fortis in liquiditeitsproblemen kwam.
Miet Smet is haar voorhuwelijkssparen komen afhalen.
rob schreef: Juist gelezen waarom Fortis in liquiditeitsproblemen kwam.
Gentoo
Waarschijnlijk dat het daarom nu Fortwas is...Tux schreef:rob schreef: Juist gelezen waarom Fortis in liquiditeitsproblemen kwam.