Wie betaalt de Belgische Coronafactuur
Re: Wie betaalt de Belgische Coronafactuur
Ik zou hier graag op al uw vragen pogen te antwoorden, maar zoals u deze ochtend zelf zei bent u uitgepraat met mij, toch?haelewyn schreef: ↑13 november 2020, 15:58 Gaat de ontkenning van het Corona probleem de NVA stemmen kosten of gaan ze er bij winnen, M. Inquirer ?
Denkt U dat, als er een move naar rechts komt, de NVA een partner zal vinden in het Vlaams Belang ?
Gaan die onthouden of vergeten hebben dat NVA alles behalve hun vriendjes waren vroeger ? Dat ze hun kiezers hebben gestolen eigenlijk, met valse voorwendsels en een bekrachtiging van het cordon sanitair ?
Denkt u dat beiden door één deur kunnen om te regeren op eender welk niveau ?
Wie gaat er wie het meest uitmaken voor rotte vis (tiens.. ik voel een roeping borrelen) en wie gaat er de meest onbetrouwbare partner van de twee zijn ? Moet NVA zijn stempel van meest onbetrouwbare politieke partner opgeven en springt Vl B over waardige tweede (VLD) ?
En gaan we nog meer dan voordien lachen als de volledige coalitie bestaat uit een zootje ongeregeld met genoeg opportunisme op het juiste moment, maar verder geen enkele verdienste ?
Natuurlijk gaat MVR niet in die coalitie plaatsnemen.. Niet iedereen zakt diep en geeft alle idealen op voor geld en een postje.
Wees dus maar gewoon geduldig tot 2024, dan zal u samen met mij wel zien wat er in de praktijk mogelijk is tussen de Vlaams-nationalisten, de enige 2 partijen in ons land die zich nooit tot het cordon verbonden hebben en misschien wel wachten tot hun moment gekomen is?
MVR zal u tegen dan wel kunnen vinden op de PvdA lijst, dus normaal gezien kan hij vanaf 2024 elke week in een ander gekleurd pulleke komen brommen tegen hen over één of ander maatschappelijk thema waar hij tegen dan eveneens top-expert in geworden zal zijn. Op twitter gaat nu reeds de helft van zijn tweets niet over corona, dus veel verschil zal dat niet maken voor zijn volgers...
Wel jammer dat hij vanaf dan niet meer betaald zal worden voor zijn onkosten telkens hij naar de studio komt, want dat moet toch aardig aandikken al die acte de presences bij vrt en vtm?
U weet toch hoe dat gaat vermoed ik, of heeft men u dat nog nooit uitgelegd wat men daar eigenlijk voor krijgt?
Zoals daarnet reeds gezegd: u denkt toch niet écht dat al die helden die u komen opzwepen om alles op alles te blijven zetten, dat allemaal zelf onbaatzuchtig doen zeker?
Ja man... Ge hebt gelijk. Ik ga me echt moeten laten opzwepen door Jan Jambon en zijn dikke vriend uit A. Dat moet leuker zijn.inquirer schreef: ↑13 november 2020, 16:25 Ik zou hier graag op al uw vragen pogen te antwoorden, maar zoals u deze ochtend zelf zei bent u uitgepraat met mij, toch?
Wees dus maar gewoon geduldig tot 2024, dan zal u samen met mij wel zien wat er in de praktijk mogelijk is tussen de Vlaams-nationalisten, de enige 2 partijen in ons land die zich nooit tot het cordon verbonden hebben en misschien wel wachten tot hun moment gekomen is?
Zoals daarnet reeds gezegd: u denkt toch niet écht dat al die helden die u komen opzwepen om alles op alles te blijven zetten, dat allemaal zelf onbaatzuchtig doen zeker?
Uitgepraat : ik zou graag die ene discussie stopzetten. Het gaat nergens heen.
Dat wil niet zeggen dat we niet meer met elkaar praten he. Zeg zeg zeg... Wie geeft er mij hier meer aandacht dan jij ? En we tutoyeren elkaar (ongeveer).
Iedere keer als we praten gaan we snel op een discussiepad zitten. Voila, we zijn weer weg toch ?
Over de 2 partijen die nooit het cordon gesteund of zich daartoe verbonden hebben ??
De eerste is Vlaams belang.. de tweede het Vlaams blok ?
Want leidertje Bart heeft toch wel duidelijk genoeg, weliswaar lang geleden, trouw gezworen aan de verbintenis van de democratische partijen (Lol !) ?
En nog steeds geen antwoord van inquirer op de gunstige pensioenregeling voor de politiekers.
Bij politici is het "wat je doodzwijgt bestaat niet". En als je lang genoeg blijft zwijgen wordt het na verloop van tijd vergeten
Bij politici is het "wat je doodzwijgt bestaat niet". En als je lang genoeg blijft zwijgen wordt het na verloop van tijd vergeten
-
- VIP member
- Contacteer:
Inquirer zou iemand van nva zijn? Ik ga er toch van uit dat iemand die in het parlement zit op zijn minst weet dat samengestelde woorden met "belasting" geen tussen s hebben....
Dat is gelijk een dokter die spreekt van ifv in plaats van ivf, geloofwaardigheid direct verloren ...
Of een politieagent die over de radio roept : een geval van igf in plaats van ifg
Dat is gelijk een dokter die spreekt van ifv in plaats van ivf, geloofwaardigheid direct verloren ...
Of een politieagent die over de radio roept : een geval van igf in plaats van ifg
Mag ik u herinneren aan het feit dat ik nooit beweerd wat dan ook te zijn?Sebastiaan1985 schreef: ↑13 november 2020, 18:51 Inquirer zou iemand van nva zijn? Ik ga er toch van uit dat iemand die in het parlement zit op zijn minst weet dat samengestelde woorden met "belasting" geen tussen s hebben....
De obsessie om een partijlabel op mij te kleven komt van Weverke, die al enkele weken obsessief begaan is met het vinden van de imaginaire mol nadat ik zoals de aandachtige lezer van dit forum heeft opgemerkt enkele keren genante informatie van bij de regeringsonderhandelingen heb gepost die de zelfverklaarde donkerblauwe liberale draaikonten in een zeer slecht daglicht stelt.
Als u er even goed over nadenkt, is het dan zelfs een vrij absurde aanname om mij net aan een oppositiepartij te linken dus, want hoe zou iemand uit de oppositie überhaupt aan die informatie komen dan? Of het zou moeten zijn dat de echte De Wever dan toch gelijk heeft toen hij stelde dat het gemiddeld zo'n 10 minuten duurt eer hij precies weet wat er bij VLD allemaal op het partijbureau gezegd is omdat het daar een echte krabbenmand is die lekt als een zeef.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Is niet echt fout:Sebastiaan1985 schreef: ↑13 november 2020, 18:51Ik ga er toch van uit dat iemand die in het parlement zit op zijn minst weet dat samengestelde woorden met "belasting" geen tussen s hebben....
belasting(s)-
En al helemaal niet met ‘belasting’ in natuurkundige betekenis.Samenstellingen met ‘belasting’ in fiscale betekenis hebben doorgaans geen tussen-s, al zijn de vormen met s niet fout.
Maar ik erger mij meer aan zijn gebruik van de Engelse term voor kinderen terwijl hij ooit zei dat hij zich daar ook aan ergerde
Kortom: kids - weg ermee!
Inquirer, ik merk dat je hier aangeschoten wild bent, maar deze kon ik echt niet laten liggen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Of zoals in de buurtpolitie met echte politieman A. PeelmanSebastiaan1985 schreef: ↑13 november 2020, 18:51
""Stelen is de wet overtreden en dat is echt niet ok.""
Zo doe je de verdachte kramp aan de prostaat krijgen van het lachen.
Euuhhhh.... On topic : iedereen een paar maand lang 10 procent inleveren en de hoge lonen 20 of 30 ? Extra natuurlijk !
Dan werken we voor eigen zak vanaf 1 december maar voor mij is het ok.
Heb ik onlangs echt 'kids' gebruikt in een discussie? Het virus heeft echt onverwachte symtomen soms.CarpeNoctem schreef: ↑13 november 2020, 19:42Is niet echt fout:Sebastiaan1985 schreef: ↑13 november 2020, 18:51Ik ga er toch van uit dat iemand die in het parlement zit op zijn minst weet dat samengestelde woorden met "belasting" geen tussen s hebben....
belasting(s)-En al helemaal niet met ‘belasting’ in natuurkundige betekenis.Samenstellingen met ‘belasting’ in fiscale betekenis hebben doorgaans geen tussen-s, al zijn de vormen met s niet fout.
Maar ik erger mij meer aan zijn gebruik van de Engelse term voor kinderen terwijl hij ooit zei dat hij zich daar ook aan ergerde
Kortom: kids - weg ermee!
Inquirer, ik merk dat je hier aangeschoten wild bent, maar deze kon ik echt niet laten liggen
Weg ermee... Zowel met het virus alsook met dat woord!
Wat betreft die status van aangeschoten wild: Ik zie vooral veel slechtgerichte pijlen en losse flodders afgevuurd worden eigenlijk. Veel inhoudelijks, laat staan vernieuwends heb ik nog niet gelezen als tegenargument, al helemaal niet van weverke. Zijn enige verdediging bestaat erin om anderen mee in de modderpoel pogen te sleuren waarin hijzelf hopeloos ligt te spartelen: hoe hij daar zelf properder van wordt, geen idee....
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Ja, maar het staat er wel als 'kids', net om aan te geven dat de sujetten die gehekeld werden wellicht in die term over hun eigen kinderen zullen praten met derden!
Maar goed dat u me er attent op maakt: best altijd ingrijpen bij de eerste symptomen zoals MVR het zegt.
Lees hier trouwens net dat hij zowat buiten zichzelf van woede is omdat men in NL dus wel terug gaat versoepelen nu hun curve -die trouwens netjes de onze schaduwt- weer naar beneden gaat, dit ondanks het feit dat men er zelfs nooit is overgegaan tot het toegeven aan de druk uit de zorg om een 2de lockdown op te leggen zoals hier bij zeer vergelijkbare trends.
Maar goed dat u me er attent op maakt: best altijd ingrijpen bij de eerste symptomen zoals MVR het zegt.
Lees hier trouwens net dat hij zowat buiten zichzelf van woede is omdat men in NL dus wel terug gaat versoepelen nu hun curve -die trouwens netjes de onze schaduwt- weer naar beneden gaat, dit ondanks het feit dat men er zelfs nooit is overgegaan tot het toegeven aan de druk uit de zorg om een 2de lockdown op te leggen zoals hier bij zeer vergelijkbare trends.
Nu lijkt ge pas echt op ne politieker !
No offence, mate.
No offence, mate.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
In het tweede voorbeeld zie ik geen aanhalingstekens staan zunne
Ik zie eerder een vreemde kronkel dat als kinderen een trampoline krijgen ze opeens Engels beginnen praten
Keep up the good work, blijf maar de losse flodders pareren...
Ik dacht net hezelfde
Terug naar het onderwerp van de draad.
Wie betaalt de Belgische coronafactuur?
Blijkbaar niet de generatie die momenteel nog studeert en binnenkort op de arbeidsmarkt komt.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11/11/oproep-gloria/
“Als dat (de huidige situatie) het nieuwe normaal is, dan weet ik niet of de volgende generatie voor de economie zal kunnen zorgen."
Wie betaalt de Belgische coronafactuur?
Blijkbaar niet de generatie die momenteel nog studeert en binnenkort op de arbeidsmarkt komt.
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2020/11/11/oproep-gloria/
“Als dat (de huidige situatie) het nieuwe normaal is, dan weet ik niet of de volgende generatie voor de economie zal kunnen zorgen."
Pukkie, wellicht heb je over commentaar die GD heeft neergeschreven maar die lees ik niet meer, het komt toch altijd op hetzelfde neer.pukkie007 schreef: ↑13 november 2020, 10:19 Ziezo geebee, nu lees je eens het echte verschil tussen iemand met een 9 to 5 job en een zelfstandige.
Ik ben part-time beginnen werken op mijn twaalfde. Legerdienst gedaan op 18 en daarna direct als zelfstandige aan de slag. 6 dagen op 7 waarbij zondag van 10 tot 18u. Elke weekdag minstens 15 uur aan het werk. En het was niet als makelaar . Echt werken: zware fysieke arbeid afgewisseld met verkoop en bureelwerk. MAAR: ik ga niet mee in de pensioen discussie. Dat is voor anderen. Ik ken niemand van mijn generatie die zoveel uren 'gedraaid' heeft voor zijn veertigste. Ik hoef geen lof, maar een betutteling brengt demonen naar boven bij mij.
Ik heb duidelijk in mijn opmerking gezet dat een zelfstandige gerust meer mag verdienen dan een '9-to-5'-er, als hij ipv 8 uur 16 uur per dag draait dan mag zijn loon gerust het dubbele zijn maar ik krijg het sch**t van het gebleit van die zelfstandige die met dat extra geld een reeks appartementen koopt en/of koten in een studentenstad en dat normaal zou vinden dat op die inkomstenbron geen belasting zou moeten betaald worden. Waarom zou de 2000 euro per maand van de 9-to-5'er moeten belast worden aan 40% (of meer ?) en de 5000 euro huurinkomsten van die zelfstandige (wat bovenop zijn inkomen als zelfstandige komt) niet ?