Peiling: Wie dient er de Arco-aandeelhouders te vergoeden voor hun verlies?
TIP
Re: Peiling: Wie dient er de Arco-aandeelhouders te vergoeden voor hun verlies?
Of juist niet op CD&V stemmen: zij behoren tot de ACW-zuil, net zoals Arcofin en Arcopar, en zijn de oorzaak van het geldverlies van de coöperanten.KomaanBeurs schreef: ↑17 oktober 2022, 19:45Tja, als coöperant zou ik weten voor wie ik zou stemmen.
Haalt CD&V absolute meerderheid, krijgen ze hun geld terug.
Dat is al 800.000 stemmen.
Die 8000.000 stemmen zou de CD&V wel heel goed kunnen gebruiken: niet om aan een absolute meerderheid te geraken maar om de grens van 10% van de stemmen te halen
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Zonder CD&V is het geld weg, maar met veel CD&V krijgen ze het misschien terug?m-peeters schreef: ↑17 oktober 2022, 20:03Of juist niet op CD&V stemmen: zij behoren tot de ACW-zuil, net zoals Arcofin en Arcopar, en zijn de oorzaak van het geldverlies van de coöperanten.KomaanBeurs schreef: ↑17 oktober 2022, 19:45
Tja, als coöperant zou ik weten voor wie ik zou stemmen.
Haalt CD&V absolute meerderheid, krijgen ze hun geld terug.
Dat is al 800.000 stemmen.
Die 8000.000 stemmen zou de CD&V wel heel goed kunnen gebruiken: niet om aan een absolute meerderheid te geraken maar om de grens van 10% van de stemmen te halen
Met CD&V is het geld ook al weg …KomaanBeurs schreef: ↑17 oktober 2022, 21:00Zonder CD&V is het geld weg, maar met veel CD&V krijgen ze het misschien terug?m-peeters schreef: ↑17 oktober 2022, 20:03
Of juist niet op CD&V stemmen: zij behoren tot de ACW-zuil, net zoals Arcofin en Arcopar, en zijn de oorzaak van het geldverlies van de coöperanten.
Je droomt : “veel CD&V”: hahaha, gaat niet meer gebeuren, ze zullen nog verder wegzakken.
“geld terugkrijgen”: LOL, wat de voorbije jaren niet lukt, zal nu ook niet meer lukken …
Dromen mag … maar je weet, de meeste dromen zijn bedrog …
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Dan heeft de N-VA die coöperanten wel goed liggen gehad hé.m-peeters schreef: ↑17 oktober 2022, 21:07Met CD&V is het geld ook al weg …KomaanBeurs schreef: ↑17 oktober 2022, 21:00
Zonder CD&V is het geld weg, maar met veel CD&V krijgen ze het misschien terug?
Je droomt : “veel CD&V”: hahaha, gaat niet meer gebeuren, ze zullen nog verder wegzakken.
“geld terugkrijgen”: LOL, wat de voorbije jaren niet lukt, zal nu ook niet meer lukken …
Het CD&V-wetsvoorstel gaf de coöperanten hun geld terug, maar de N-VA dwarsboomde dat.
Met zoiets zou ik niet lachen.
Was het niet Europa dat dwars lag?KomaanBeurs schreef: ↑17 oktober 2022, 21:26Dan heeft de N-VA die coöperanten wel goed liggen gehad hé.m-peeters schreef: ↑17 oktober 2022, 21:07
Met CD&V is het geld ook al weg …
Het CD&V-wetsvoorstel gaf de coöperanten hun geld terug, maar de N-VA dwarsboomde dat.
Soit, doet er ook niet toe. De belastingbetaler moet er niet voor opdraaien …
Uitspraak ten vroegste in 2028.
Zijn er werkelijk nog Arco-aandeelhouders die denken een redelijk % van hun verlies terug te krijgen?
hoog tijd voor:
-slot op dit topic tot 2028
-een akkoord tot recuperatie van een laag % zo snel als kan. Uit die rechtzaken komt toch niets wezenlijk beter dan dat.
Mogen die aandeelhouders kwaad zijn? Zeker en vast, ze zijn dik gechareld. Er is echter geen realistische oplossing meer.
Zijn er werkelijk nog Arco-aandeelhouders die denken een redelijk % van hun verlies terug te krijgen?
hoog tijd voor:
-slot op dit topic tot 2028
-een akkoord tot recuperatie van een laag % zo snel als kan. Uit die rechtzaken komt toch niets wezenlijk beter dan dat.
Mogen die aandeelhouders kwaad zijn? Zeker en vast, ze zijn dik gechareld. Er is echter geen realistische oplossing meer.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Ik herinner mij dat die jonge N-VA Dedecker, niet die van Middelkerke, opdracht kreeg van zijn partij klacht in te dienen. Dat kelderde uiteindelijk de terugbetaling.m-peeters schreef: ↑17 oktober 2022, 21:48Was het niet Europa dat dwars lag?KomaanBeurs schreef: ↑17 oktober 2022, 21:26
Dan heeft de N-VA die coöperanten wel goed liggen gehad hé.
Soit, doet er ook niet toe. De belastingbetaler moet er niet voor opdraaien …
Dan heeft hij goed gehandeld: het is niet de belastingbetaler die er voor moet opdraaien ...KomaanBeurs schreef: ↑17 oktober 2022, 23:53Ik herinner mij dat die jonge N-VA Dedecker, niet die van Middelkerke, opdracht kreeg van zijn partij klacht in te dienen. Dat kelderde uiteindelijk de terugbetaling.
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Neemt niet weg dat je als coöperant stapel moet zijn om N-VA te stemmen.m-peeters schreef: ↑18 oktober 2022, 13:02Dan heeft hij goed gehandeld: het is niet de belastingbetaler die er voor moet opdraaien ...KomaanBeurs schreef: ↑17 oktober 2022, 23:53
Ik herinner mij dat die jonge N-VA Dedecker, niet die van Middelkerke, opdracht kreeg van zijn partij klacht in te dienen. Dat kelderde uiteindelijk de terugbetaling.
LOL !
Dus de partij ( cd&v) die je dik belazerd heeft, moet je belonen met een nieuwe stem? Arm België.
Streep eronder en die partij 'bedanken' in het stemhokje. Dat is de enige plek waar je ze kan raken. Overlopers hou je tegen met een cordon.
Dus de partij ( cd&v) die je dik belazerd heeft, moet je belonen met een nieuwe stem? Arm België.
Streep eronder en die partij 'bedanken' in het stemhokje. Dat is de enige plek waar je ze kan raken. Overlopers hou je tegen met een cordon.
In hoeverre is de staat nog bezorgt om zijn burgers? Waarom betalen we eigenlijk nog toezichthouders?
Als financiele instellingen in staat zijn om dergelijke bagger moedwillig uit te gieten over goedgelovige spaarders/burgers.
Arco is nog maar een pindanootje in vergelijking met wat men sinds 1993 uitstak in Nederland. WOEKERPOLIS !
7 miljoen beleggingsverzekeringen met de belofte van prachtige rendementen werd over de Hollanders uitgekapt. Totale waarde 100 miljard !(aub)
Tot dat in 2006 de kruik brak,toen bleek dat de rendementen zwaar tegenvielen. En dat bovendien 25 tot 30 miljard van de 100 opgegaan was aan kosten en dus in de zakken van de betrokken verzekeraars is gegaan.
Ook hier nog steeds een ellenlange juridische strijd die tot de dag van vandaag nog loopt waar men steeds probeert de gedupeerden met een kluitje het riet in te sturen.....
Als financiele instellingen in staat zijn om dergelijke bagger moedwillig uit te gieten over goedgelovige spaarders/burgers.
Arco is nog maar een pindanootje in vergelijking met wat men sinds 1993 uitstak in Nederland. WOEKERPOLIS !
7 miljoen beleggingsverzekeringen met de belofte van prachtige rendementen werd over de Hollanders uitgekapt. Totale waarde 100 miljard !(aub)
Tot dat in 2006 de kruik brak,toen bleek dat de rendementen zwaar tegenvielen. En dat bovendien 25 tot 30 miljard van de 100 opgegaan was aan kosten en dus in de zakken van de betrokken verzekeraars is gegaan.
Ook hier nog steeds een ellenlange juridische strijd die tot de dag van vandaag nog loopt waar men steeds probeert de gedupeerden met een kluitje het riet in te sturen.....
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Wat is jou belangrijker? Die partij een stamp geven of je geld terugkrijgen?
Je geld terugkrijgen zit er niet meer in, of toch geen belastingsgeld … mag niet van Europa.KomaanBeurs schreef: ↑18 oktober 2022, 16:17Wat is jou belangrijker? Die partij een stamp geven of je geld terugkrijgen?
2016: 1e poging stuit op njet van Europa Europees Hof bevestigt: geen belastinggeld voor Arco
2018: 2e poging met als doel om Europa te ontwijken mislukt Vestager: 'Wél goedkeuring nodig van Europa voor Arco'
Sindsdien: doodstil …
Als er al iets zou terugbetaald worden, dan zal het sowieso niet met belastinggeld mogen zijn. Only fools believe otherwise …
… dus dan maar de schuldige straffen, de katholieke zuil (ACW/beweging.net) en haar politieke dochter CD&V. De verkiezingsuitslagen van de laatste verkiezingen van de voorbije 15 jaar bevestigen dit.
Ik zou kiezen voor de verantwoordelijken hun politiek ambt af te nemen en ze helemaal te pluimen om toch iets te kunnen verdelen onder de gedupeerden. Dus de juiste volgorde is: eerst die stamp dat ze buiten liggen, daarna pas aan de centen denken.KomaanBeurs schreef: ↑18 oktober 2022, 16:17Wat is jou belangrijker? Die partij een stamp geven of je geld terugkrijgen?