Peiling: Wie dient er de Arco-aandeelhouders te vergoeden voor hun verlies?
TIP
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Re: Peiling: Wie dient er de Arco-aandeelhouders te vergoeden voor hun verlies?
Da's ook de eerste keer dat ik Weverke weet reclame maken voor de partij waarvan de voorzitter gezorgd heeft voor zijn jeugdtrauma
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
Sorry to be a free speech absolutist. (© Elon Musk)
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
“I have never understood why it is "greed" to want to keep the money you have earned but not greed to want to take somebody else's money.” ― Thomas Sowell
Sorry maar ik ben niet mee. Voor welke jeugdtrauma heeft BDW gezorgd?CarpeNoctem schreef: ↑18 oktober 2022, 19:39Da's ook de eerste keer dat ik Weverke weet reclame maken voor de partij waarvan de voorzitter gezorgd heeft voor zijn jeugdtrauma
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Ah ok. Misschien was je hier toen (2019) nog niet. Weverke -toen nog met zijn alias NTO- was obsessief bezig met wat de vrouw van de burgemeester van Antwerpen professioneel uitspookte.
Hier of hier kun je er wel meer van lezen
A government that robs Peter to pay Paul can always depend on the support of Paul.
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Er is weer hoop. De ampersanders gaan voortaan RESPECT vertonen voor de ouderen in de samenleving:
Dus ik vermoed dat ze de Arco-gedupeerden nu eindelijk schadeloos gaan stellen met ACW-geld? Of zouden ze iets anders bedoelen?
Dus ik vermoed dat ze de Arco-gedupeerden nu eindelijk schadeloos gaan stellen met ACW-geld? Of zouden ze iets anders bedoelen?
- CarpeNoctem
- VIP member
- Contacteer:
Belgische justitie ...
het kan daarna vrij snel gaan
We zijn 15 jaar verder... dan weet je het ook wel. De kunst van: "van uitstel komt afstel". Welk gevolg het moge zijn , die termijn is een schande. Hoeveel mensen zijn er van die 600000 gestorven, hoeveel hadden het geld gebruikt voor een aankoop, hoeveel... we leven intussen in een andere wereld.
Desondanks blijft ik geloven in coöperatie aandelen.
DCM78 schreef: ↑10 oktober 2023, 22:25 We zijn 15 jaar verder... dan weet je het ook wel. De kunst van: "van uitstel komt afstel". Welk gevolg het moge zijn , die termijn is een schande. Hoeveel mensen zijn er van die 600000 gestorven, hoeveel hadden het geld gebruikt voor een aankoop, hoeveel... we leven intussen in een andere wereld.
Geloof verzet bergen...
Inderdaad, het waren 'aandelen' en dat stond letterlijk op alle documenten geschreven.platin schreef: ↑9 november 2021, 11:51We wisten niet dat het aandelen waren ........ eerlijk blijven.
Of denk je soms hier nog geen verliezen geleden met beleggingen, worden die terug betaald denk het niet.
Waarom zou Arco belegging daar een uitzondering moeten op zijn? (omdat tjeven bevoorrecht dienen te zijn)
Bacob zijn centen in Ieper geïnvesteerd.
In de Bacob kantoren, maar L&h aan de man brengen. (hoe dat is afgelopen, waren ook hun centen kwijt)
Op het ene kantoor zij men kopen, een ander kantoor afblijven.
Is daar misgelopen, rap rap laten over nemen door Dexia.
Daarna statuten wijziging.
Nog meer knipperlichten nodig.
En we spreken hier dan nog over pre internet tijd. (en toch was er bijna dagelijks iets over te lezen)
In die tijd mijn kantoor directeur niet gelukkig met mijn gedeeltelijke overstap naar Argenta (gaven toen 9 %)
Argenta gaat failliet als verhaal.
Wie is er over de kop gegaan indertijd....
En is geen leedvermaak mijn post, maar wordt tijd eerst eens naar zijn eigen te kijken in heel deze story.
Dit in plaats van, we zijn misleid.
Aandelen van een cooperatief, Dit stond letterlijk op een pamflet : "4,25% netto in '96, geen kosten, geen beurstaksen, geen inschrijvingskosten, geen roerende voorheffing en geen aangifte. "
En dan willen dat de gemeenschap ervoor opdraait ?
De verantwoordelijken moeten ervoor opdraaien. Ieder filiaalhouder die zulke pamfletten uitdeelde was medeplichtig.
Ze allen uitkleden, tot hun portefeuilles leeg zijn.
Jagen op de staatskas was toen de teneur, een mooie afleidingsmaneuver.
@CarpeNoctem, dat is niets nieuw dat er over 5 jaar pas een vervolg komt.
Ik herhaal dus mijn betoog:
-De belastingbetaler laten opdraaien ervoor is dat voor alle duidelijkheid niet.
-De betrokken partijen laten opdraaien wel: maar dat zijn bijna lege dozen intussen die je juridisch niets meer opgelegd krijgt. Ze zijn mogelijk wel nog te verleiden tot % schadevergoeding als daarme alle (zinloze) procedures stoppen.
Ik herhaal dus mijn betoog:
Over "realistisch":Lirec schreef: ↑17 oktober 2022, 23:19 Uitspraak ten vroegste in 2028.
Zijn er werkelijk nog Arco-aandeelhouders die denken een redelijk % van hun verlies terug te krijgen?
hoog tijd voor:
-slot op dit topic tot 2028
-een akkoord tot recuperatie van een laag % zo snel als kan. Uit die rechtzaken komt toch niets wezenlijk beter dan dat.
Mogen die aandeelhouders kwaad zijn? Zeker en vast, ze zijn dik gechareld. Er is echter geen realistische oplossing meer.
-De belastingbetaler laten opdraaien ervoor is dat voor alle duidelijkheid niet.
-De betrokken partijen laten opdraaien wel: maar dat zijn bijna lege dozen intussen die je juridisch niets meer opgelegd krijgt. Ze zijn mogelijk wel nog te verleiden tot % schadevergoeding als daarme alle (zinloze) procedures stoppen.