wie heeft de intresten al gestort ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: wie heeft de intresten al gestort ?
of je kan het geld afhalen voor 01-01 en dan kunnen ze de intrestern terug gaan herberekenen
Ik denk dat ze het jou in dat geval gaan gunnen. Dat klinkt ongelooflijk voor een bank he.
ik heb ergens .. (laat me dat nu niet gaan opzoeken) gelezen dat de bank de intresten een paar dagen vroeger kan uitbetalen en dat ze dan al als verworven worden beschouwd.
ik heb ergens .. (laat me dat nu niet gaan opzoeken) gelezen dat de bank de intresten een paar dagen vroeger kan uitbetalen en dat ze dan al als verworven worden beschouwd.
DB berekende enkele jaren geleden de intresten 2 weken op voorhand, herberekeningen dat die nadien moesten doen ( mogen doen, maar als je grote bedragen afhaalt dan scheuren ze er wel hun broek aan )
Ze zijn natuurlijk op die 2 weken op voorhand teruggekomen
Ze zijn natuurlijk op die 2 weken op voorhand teruggekomen
Waarom eigenlijk? Want dat scheelt hem een hele slok op de borel? tog?
"reactie op een gewist bericht"... Bij deze dus ook maar verwijderd.
Laatst gewijzigd door haelewyn op 31 december 2017, 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Met een dubbele leesbril en een vergrootglas meen ik links en rechts al intrest te zien verschijnen ...
Is wachten op Keytrade en Belfius om te zien welke aalmoes dit jaar op mijn spaarrekeningen werd verzameld. Die laatste zal wellicht niet aan de prijs van een postzegel raken.
zijn er ondertussen nog banken die gestort hebben ? want ik zou graag eens in frituurtje comme chez de cois gaan eten ?
van keytrade blijkbaar nog geen bal gestort
van keytrade blijkbaar nog geen bal gestort
ing is ook gestort
0,25 euro voor een spaargeld van ongeveer 5 maandlonen
0,25 euro voor een spaargeld van ongeveer 5 maandlonen
Keytrade en D.B (was vorig jaar pas 4 jan ...) zijn de achterblijvers.
keytrade heeft gestort, nu kan ik al een curryworst bij de frieten bestellen
bedankt voor de tip
maar een mens zou al zoveel rekeningen bij elkaar krijgen dat de computer van de NBB tilt slaagt
net zoals mensen die meer dan één effectenrekening hebben die worden opgejaagd wil
maar een mens zou al zoveel rekeningen bij elkaar krijgen dat de computer van de NBB tilt slaagt
net zoals mensen die meer dan één effectenrekening hebben die worden opgejaagd wil
Ik heb schrik voor als de rente opeens de lucht ingaat.
Typisch voorbeeldje van korte termijndenken van politiekers de rente ligt nu laag dus de vrijstelling mag gehalveerd worden.K
Probleem is mijn spaarrekeningen staan op verschillende boekjes dus moet ik ze zelf gaan beginnen aangeven?
![Huh? ???](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/huh.gif)
Heb zin om al men spaargeld te gooien op niet gereglementeerde spaarboekjes....
Ps: start 2 save is voor -25 ofzo en is ondertussen gesloten. Geen nieuwe contracten meer.
https://www.spaargids.be/sparen/kbc-nie ... ingen.html
Gezien de huidige intresten zou je blij moeten zijn dat je belasting mag betalen, want dit betekend dat je ruim 1,7 miljoen euro op je spaarrekeningen hebt staan voor dat je 1 euro belasting moet betalen/
Rekening houdende met het nieuw vrijgesteld bedrag(940 euro) moet je al 850.000 euro op je spaarboekje hebben voor dat je 1 euro belasting betaald.
Rekening houdende met het nieuw vrijgesteld bedrag(940 euro) moet je al 850.000 euro op je spaarboekje hebben voor dat je 1 euro belasting betaald.