wie heeft de intresten al gestort ?
TIP
Gebruik onze tools
spaarrentes vergelijken
- Simulatie van uw rendement
- Vergelijk kredietwaardigheid
Re: wie heeft de intresten al gestort ?
Noteer ook dat e-mail een niet-versleuteld medium is. De inhoud van alle e-mails die men verstuurt of ontvangt zonder PGP-versleuteling (en dat wordt enkel door tech-nerds onder elkaar gebruikt) moet beschouwd worden als zijnde in het bezit van computercriminele netwerken. Schrijf dus nooit iets in een e-mail naar Aion, of om het even wie, waarvan de hackers van maffiastaten het beter niet weten.
Contact met aion via chat.
Ze krijgen veel aanvragen en behandeling kan langer duren dan normaal. Wat een zover, nogal logisch als je geen rente stort.
Antwoord: We ondervinden momenteel enkele problemen met de getrouwheidspremie, we werken er actief aan om het probleem op te lossen, ik zal het melden aan het relevante team en ik neem contact met u op via e-mail. Onze excuses voor het ongemak.
Maar ik heb ook geen basispremie ontvangen!
Daarbij had ik nog 2 vragen gesteld in augustus en september en men ging mij contacteren via email. Nooit antwoord gehad. Vandaag opnieuw aangekaart.
Antwoord: Onze excuses voor het niet beantwoorden van de vorige zaak. Het is per ongeluk gesloten.
Hoe belachelijk is dit....
Tot april nog saar voor verwerving proportionele getrouwheidspremie maar dat zal alvast ook niet lukeken....
Ze krijgen veel aanvragen en behandeling kan langer duren dan normaal. Wat een zover, nogal logisch als je geen rente stort.
Antwoord: We ondervinden momenteel enkele problemen met de getrouwheidspremie, we werken er actief aan om het probleem op te lossen, ik zal het melden aan het relevante team en ik neem contact met u op via e-mail. Onze excuses voor het ongemak.
Maar ik heb ook geen basispremie ontvangen!
Daarbij had ik nog 2 vragen gesteld in augustus en september en men ging mij contacteren via email. Nooit antwoord gehad. Vandaag opnieuw aangekaart.
Antwoord: Onze excuses voor het niet beantwoorden van de vorige zaak. Het is per ongeluk gesloten.
Hoe belachelijk is dit....
Tot april nog saar voor verwerving proportionele getrouwheidspremie maar dat zal alvast ook niet lukeken....
Vandaag nog contact genomen.
Ze zitten met belangenproblemen daarom is de interest niet gestort...?????????????????????
Ombudsdienst here i come...
Ze zitten met belangenproblemen daarom is de interest niet gestort...?????????????????????
Ombudsdienst here i come...
Laatst gewijzigd door DeJos op 9 januari 2024, 19:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Al reactie gehad?finnim schreef: ↑6 januari 2024, 00:27 Aion nog steeds niet betaald !! 6/1/2024
- > geen basis rente
- > geen getrouw rente
half juli bol ik het daar af, na vermoedelijk veel miserie voor correcte uitbetaling getrouw rente
(zoals vorig jaar 1n5 à 2 maand geduurd voor correctie werd doorgevoerd)
Deze bank zou best zijn banklicentie verliezen !
Neen, nog geen reactie gehad van Aion en nog steeds niets betaald.
Net de ombudsdienst gebeld. Blijkbaar moet je eerst aion 30dagen de tijd geven via hun eigen klachtenplatform eer dat de ombudsdienst in actie schiet. Even rap een mail opstellen.
Aion via de chat en de mail blijven bestoken met je klachten. Scheld hen desnoods de huid vol. Een andere taal verstaan ze toch niet. Direct klacht indienen per mail bij ombudsfin. Ben een half jaar geleden reeds opgestapt bij Aion en daar heb ik geen spijt van. Ik begrijp niet dat deze knoeiers zich nog bank mogen noemen….
Graag welke betrouwbaar is volgens u.
Iedereen maakt al eens iets mee bij een bank.
Men kan er een mug of een olifant van maken.
Mijn opinie.
Zolang men fouten rechtzet, is er niets aan de hand.
De termijn dat het kan duren is een ander verhaal
Je moet eens proberen een creditcard stop te zetten op een gemeenschappelijke rekening.
Kan men een mug of olifant van maken.
Ik begrijp niet dat er nog mensen hun geld laten staan.lBrembos schreef: ↑10 januari 2024, 16:46 Aion via de chat en de mail blijven bestoken met je klachten. Scheld hen desnoods de huid vol. Een andere taal verstaan ze toch niet. Direct klacht indienen per mail bij ombudsfin. Ben een half jaar geleden reeds opgestapt bij Aion en daar heb ik geen spijt van. Ik begrijp niet dat deze knoeiers zich nog bank mogen noemen….
- EarthNvstr1
- VIP member
- Contacteer:
Kinderachtig. Naargelang de context mogelijk tevens een strafbaar feit. Support-aapjes werken zelfs niet eens rechtstreeks voor de bank. De correcte manier is om u uit de drukken in een context als deze is naar het bedrijf te refereren bij naam, dat poneert het bedrijf namelijk als derde, niet alle t.a.v. u maar zelfs t.a.v. de persoon tegen wie ge het zegt. Uw woede kunt ge eveneens uitdrukken via formuleringen als "het is niet aanvaardbaar dat...", dat is hoe ik het altijd doe.
Fout.wim100 schreef: ↑10 januari 2024, 16:25 Dit is het e-mail adres om een klacht neer teleggen bij Aion i.v.m.de intresten.
complain@aion.be
complaint@aion.be
Bij mij hebben ze nog niks rechtgezet. Ik ga ermee naar de ombudsdienst. Dan moeten ze wel. Ik vind het geen mug als ze mijn interest voor een stuk niet uitbetalen. Wat een ander daar van maakt, boeit mij niet.Madame schreef: ↑10 januari 2024, 17:22Graag welke betrouwbaar is volgens u.
Iedereen maakt al eens iets mee bij een bank.
Men kan er een mug of een olifant van maken.
Mijn opinie.
Zolang men fouten rechtzet, is er niets aan de hand.
De termijn dat het kan duren is een ander verhaal
Je moet eens proberen een creditcard stop te zetten op een gemeenschappelijke rekening.
Kan men een mug of olifant van maken.
Jij en MeDirect, dat kennen we. Dat jouw problemen echte problemen zijn en die van andere mensen niet, kennen we ook. Eigenlijk weet ik niet waarom ik nog de moeite doe om te reageren.