Wie kent Generali Crescendo?
TIP
Gebruik de spaargids tools effectenrekening vergelijken
- private banking
Wie kent Generali Crescendo?
Wie heeft goede of slechte ervaringen opgedaan met Generali Crescendo?
Zijn de goede rendementen zo als ze het beweren? En de instap- en beheerkosten zo laag?
Zijn de goede rendementen zo als ze het beweren? En de instap- en beheerkosten zo laag?
Re: Wie kent Generali Crescendo?
Ik heb zelf een Crescendo Dynamico van Generali. Vorig jaar 1,5% opgebracht. Niet veel, maar toch meer dan bv. AXA Crest 30/40 en Ethias First Invest.
Crescendo Dynamico heeft van de spaarverzekeringen met laag gewaarborgde rente altijd al het meest opgebracht.
Crescendo Dynamico heeft van de spaarverzekeringen met laag gewaarborgde rente altijd al het meest opgebracht.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Danku voor de snelle aantwoord.
Ik denkt, dat de Crescendo rente met 3% of zo gewaarbord was? En die krijg je in ieder geval, ook als het slecht gaat met de markt?
Dat doet me nu toch denken aan mijn H-M verzekering die op de tak 21 gedeelte mooie winsten aankondigt, van wie men haast niets bij zich zelf terugvindt.
Ik denkt, dat de Crescendo rente met 3% of zo gewaarbord was? En die krijg je in ieder geval, ook als het slecht gaat met de markt?
Dat doet me nu toch denken aan mijn H-M verzekering die op de tak 21 gedeelte mooie winsten aankondigt, van wie men haast niets bij zich zelf terugvindt.
Bemerk wel dat jij het hebt over Crescendo, een defensieve spaarverzekering met 'hoog' gewaarborgd rendement, terwijl Jay praat over Crescendo Dynamico, de dynamische variant met quasi geen gewaarborgd rentement (0,5%).lissiedoe schreef: Ik denkt, dat de Crescendo rente met 3% of zo gewaarbord was? En die krijg je in ieder geval, ook als het slecht gaat met de markt?
Hoewel je bij de eerste een relatief hoog jaarlijks gewaarborgd rendement hebt (zoals de naam zegt), krijg je bij de dynamische "0% + bonus" spaarverzekering doorgaans een hoger rendement in de goede jaren (en vice versa), net omdat de lagere gewaarborgde rente meer riskante investeringen toelaat die een beter rendement kunnen behalen.
Meer nog , met een GEWAARBORGD rendement van 3.5 procent TOT 2017 ( de gewaarborgde rentevoet wordt gedurende 8 jaar en een dag gegarandeerd) zijn we ervan overtuigd dat het moeilijk wordt om beter te vinden. = ERGO Growthlissiedoe schreef: Danku voor de snelle aantwoord.
Als U H-M citeert moet U wel alles vermelden en niet alleen Uw slechte ervaringen ?
AFKOOP is ALTIJD en bij iedere maatschappy een slechte zaak voor de klant.
En NEEN de kosten hangen NIET af van het aantal "tussenverkopers".
Credimo biedt een tak 21 produkt aan tegen 3,75 % + winstdeelname
Op hun website staat 3% gegarandeerd. Waarschijnlijk dan juist aangepast ?pascal999 schreef:Meer nog , met een GEWAARBORGD rendement van 3.5 procent TOT 2017 ( de gewaarborgde rentevoet wordt gedurende 8 jaar en een dag gegarandeerd) zijn we ervan overtuigd dat het moeilijk wordt om beter te vinden. = ERGO Growthlissiedoe schreef: Danku voor de snelle aantwoord.
Als U H-M citeert moet U wel alles vermelden en niet alleen Uw slechte ervaringen ?
AFKOOP is ALTIJD en bij iedere maatschappy een slechte zaak voor de klant.
En NEEN de kosten hangen NIET af van het aantal "tussenverkopers".
Er zijn twee soorten Generali Cresendo nl de Cresendo di generali en de Cresendo dynamico zoals Phase zei.
Generali werkt via makelaars. Als je er informatie over wilt moet je eens langs gaan bij een makelaar die producten aanbiedt van Generali.
![Lips Sealed :-X](https://www.spaargids.be/forum/images/smilies/lipsrsealed.gif)
En agent kan alleen en torenhoge rente eisen (zonder het erbij te zeggen), of he brengt en collega mee, die zo gezegd de expert voor een produkt is, en hop, ze krijgen allebij een comissie.
Ik heb dubbel ervraring met H-M, en dubbelslecht. Afgekocht heb ik niets, zo laat ik me niet bedriegen.
Indien je H-M produkten heeft, raad ik U aan alle cijvers op te eisen. Het zou me verbazen als je geld niet fel verminderd in plaats van vermengvoudigt is.