Wisselende rentevoet behouden?
TIP
Wisselende rentevoet behouden?
Het gaat om een hypothecaire lening op een termijn van 25 jaar,
waarbij de rentevoet wisseld afhankelijk hoe de rente staat.
Is het interresant om over te schakelen naar een vaste rentevoet?
De lening loopt nog maar 2 jaar.
waarbij de rentevoet wisseld afhankelijk hoe de rente staat.
Is het interresant om over te schakelen naar een vaste rentevoet?
De lening loopt nog maar 2 jaar.
Re: Wisselende rentevoet behouden?
veel hangt af van uw huidige rentevoet en de vaste rentevoet die je krijgen kan..
Is de overschakeling een gratis optie of dien je een nieuw dossier af te sluiten?
Is de overschakeling een gratis optie of dien je een nieuw dossier af te sluiten?
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
-
- VIP member
- Contacteer:
mij hebben ze altijd geleerd dat het beter is om een variabele rentevoet te kiezen dan een vaste. Maar ja veel mensen hebben liever de zekerheid van een vaste rentevoet. De banken weten dat en profiteren daar van
@ Sebastiaan
Ook gezien de huidige rentestanden? Vergeet niet dat de meesten voor 20 jaar of langer vasthangen aan een lening. Op zo'n periode kan al veel gebeuren... De meesten verwachten een hoge inflatie de komende periode, wat een hogere rente tot gevolg heeft.
Ook gezien de huidige rentestanden? Vergeet niet dat de meesten voor 20 jaar of langer vasthangen aan een lening. Op zo'n periode kan al veel gebeuren... De meesten verwachten een hoge inflatie de komende periode, wat een hogere rente tot gevolg heeft.
vaganzza[at]spaargids[punt]be
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
Stem nu op de polls "Bij welke banken ben je klant?" en "Uw 3 banken met het meeste geld".
Ga naar "Spaarrekeningen", je vindt de topics steeds (bijna) bovenaan de lijst!
-
- VIP member
- Contacteer:
Ik ben nog altijd van mening dat de ECB genoodzaakt gaat zijn om de rente terug te laten stijgen in de nabije toekomst. De grootmacht van de eurozone kent een economische groei die ver boven de inflatie ligt. En aangezien de ECB (ons altijd wijsmaakt) zegt dat inflatiebestrijding hun prioriteit is.... Dus eigenlijk is inderdaad overschakelen naar een vaste rentevoet het beste nu. Ik had gewoon verkeerd gelezen en ik dacht dat hij nog een lening op 20 jaar moest afsluiten....Vaganzza schreef:@ Sebastiaan
Maar ik twijfel er ten zeerste aan of je zomaar kosteloos mag overschakelen tussen variabele en vaste rentevoeten. Zou anders gemakkelijk zijn