Wordt klant bij Keytrade en ontvang 3 gratis beurstransacties
Re: Wordt klant bij Keytrade en ontvang 3 gratis beurstransacties
Volgens wat ik me herinner uit het reglement, stuurt Keytrade je een e-mail na afloop van de actie met de vermelding hoeveel gratis transacties je verzameld hebt.Lanius schreef: vraagje: ik heb 2 mensen kunnen overtuigen. Hoe werkt het nu verder? Krijg ik bericht van die gratis transacties? Moet ik wachten, of kan ik nu al iets doen en krijg het dan later terug? Iemand ervaring ermee?
Heeft er iemand die mail ontvangen?phase schreef:Volgens wat ik me herinner uit het reglement, stuurt Keytrade je een e-mail na afloop van de actie met de vermelding hoeveel gratis transacties je verzameld hebt.Lanius schreef: vraagje: ik heb 2 mensen kunnen overtuigen. Hoe werkt het nu verder? Krijg ik bericht van die gratis transacties? Moet ik wachten, of kan ik nu al iets doen en krijg het dan later terug? Iemand ervaring ermee?
Ik heb ook iemand aangebracht en heb geen mail gekregen.
Ik heb een mail ontvangen (weliswaar maar 3 gratis transacties, ipv 6, maarja, op 1 van de 2 die ik aanbracht stond ik ook op, is een gezamelijke rekening).
Heb ondertussen even op de beurs gezeten. De tool voor transacties houdt rekening dat je transactiekosten moet betalen, maar eens aangekocht, worden ze niet meegerekend.
Heb ondertussen even op de beurs gezeten. De tool voor transacties houdt rekening dat je transactiekosten moet betalen, maar eens aangekocht, worden ze niet meegerekend.
Ik heb de mail ook gehad, 1 klant aangebracht dus 3 transacties ontvangen.
100 euro gratis transacties bij Binckbank
Binckbank heeft een nieuwe actie ingevoerd wanneer je aangebracht wordt als nieuwe klant
"De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de introductie-actie:
Na aanmelding ontvangt de door u aangebrachte klant binnen enkele werkdagen de informatiemap, met daarin de formulieren om een effectenrekening te openen bij BinckBank. Bezorgt de aangebrachte klant ons vanaf 8 februari 2010 en vóór 15 maart 2010 de documenten voor het openen van een rekening bij BinckBank en ontvangt BinckBank van hem/haar een geldige identificatiestorting vóór 25 maart 2010, dan ontvangt de aangebrachte klant een tegoed aan transactiekosten bij BinckBank van € 100, bruikbaar tot 1 augustus 2010. Nadat de aangebrachte klant zijn/haar tegoed van € 100 aan transactiekosten heeft opgebruikt, ontvangt u een tegoed aan transactiekosten, dat eveneens bruikbaar is tot 1 augustus 2010. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het aantal door u aangebrachte klanten. Voor de eerste klant ontvangt u een tegoed van € 100 aan transactiekosten, voor de tweede € 200, voor de derde € 300 en vanaf de vierde klant bedraagt het tegoed € 400. "
Indien je interesse hebt, dan stuur je maar een PB
"De volgende voorwaarden zijn van toepassing op de introductie-actie:
Na aanmelding ontvangt de door u aangebrachte klant binnen enkele werkdagen de informatiemap, met daarin de formulieren om een effectenrekening te openen bij BinckBank. Bezorgt de aangebrachte klant ons vanaf 8 februari 2010 en vóór 15 maart 2010 de documenten voor het openen van een rekening bij BinckBank en ontvangt BinckBank van hem/haar een geldige identificatiestorting vóór 25 maart 2010, dan ontvangt de aangebrachte klant een tegoed aan transactiekosten bij BinckBank van € 100, bruikbaar tot 1 augustus 2010. Nadat de aangebrachte klant zijn/haar tegoed van € 100 aan transactiekosten heeft opgebruikt, ontvangt u een tegoed aan transactiekosten, dat eveneens bruikbaar is tot 1 augustus 2010. De hoogte van dit bedrag is afhankelijk van het aantal door u aangebrachte klanten. Voor de eerste klant ontvangt u een tegoed van € 100 aan transactiekosten, voor de tweede € 200, voor de derde € 300 en vanaf de vierde klant bedraagt het tegoed € 400. "
Indien je interesse hebt, dan stuur je maar een PB
-
- Sr. Member
- Contacteer:
Re: Wordt klant bij Keytrade en ontvang 3 gratis beurstransactie
Die actie bij keytrade waarbij men eveneens gratis transactie kon doen, is al stopgezet zeker?