Zeer trage uitbetaling aandelen VS
Zeer trage uitbetaling aandelen VS
Ongelooflijk al 2 weken wacht ik op de uitbetaling van een dividend genoteerd op NASDAQ OTC.
Dit is toch niet meer normaal. Telkens antwoord men mij dat ze het gaan onderzoeken voorlopig zonder resultaat.
Dit is toch niet meer normaal. Telkens antwoord men mij dat ze het gaan onderzoeken voorlopig zonder resultaat.
Re: Zeer trage uitbetaling aandelen VS
OTC = Over The Counter. Misschien wordt het in Cash uitbetaald en moet je het zelf gaan halen. Sterkte.laeka schreef:...NASDAQ OTC.
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Beste Laeka,
Zou het mogelijk zijn contact op te nemen met onze Klantenservice betreffende dit probleem?
U kunt hen bereiken op werkdagen van 8u tot 22u en op zaterdagen van 10u tot 17u via 03 / 303 31 11.
Hopelijk kunnen we toch duidelijkheid scheppen in deze zaak.
Met vriendelijke groeten,
BinckBank
Zou het mogelijk zijn contact op te nemen met onze Klantenservice betreffende dit probleem?
U kunt hen bereiken op werkdagen van 8u tot 22u en op zaterdagen van 10u tot 17u via 03 / 303 31 11.
BinckBank
Beste,BinckBank schreef:Beste Laeka,
BinckBank
Heb dit al gedaan. Vorige week en gisteren. Telkens gaat men het probleem onderzoeken waarom het nog niet uitbetaald is en mij de uitkomst mededelen maar helaas hoor je dan niets meer.
groeten
Beste Laeka,
Ik heb me even verder geïnformeerd. Onze klantenservice is zelf wachtende op bijkomende informatie.
Van zodra zij over meer informatie beschikken, brengen zij u hiervan zeker op de hoogte.
Alvast bedankt voor het geduld.
BinckBank
Ik heb me even verder geïnformeerd. Onze klantenservice is zelf wachtende op bijkomende informatie.
Van zodra zij over meer informatie beschikken, brengen zij u hiervan zeker op de hoogte.
Alvast bedankt voor het geduld.
BinckBank