Zichtrekening Dexia naar Keytrade
TIP
Gebruik de spaargids tools gratis zichtrekeningen
- Simulator zichtrekeningen
Zichtrekening Dexia naar Keytrade
Allen,
Momenteel heb ik nog een zichtrekening bij Dexia, maar door de hoge kosten zou ik liever mijn zichtrekening bij Keytrade hebben. Een bankkaart van Keytrade heb ik al.
Mijn vraag is nu hoe ik dit best allemaal overzet? Maar bijvoorbeeld mijn loon wordt gestort op mijn Dexia, allerlei domiciliëringen zitten bij Dexia, etc... Moet ik die allemaal 1 voor 1 inlichten dat mijn rekeningnummer gewijzigd is?
Ook doe ik nog pensioensparen bij Dexia, dus dit zou ook tot bij Keytrade moeten geraken (of betere suggesties?), maar daar wacht ik wel nog even mee...
Bedankt!
Momenteel heb ik nog een zichtrekening bij Dexia, maar door de hoge kosten zou ik liever mijn zichtrekening bij Keytrade hebben. Een bankkaart van Keytrade heb ik al.
Mijn vraag is nu hoe ik dit best allemaal overzet? Maar bijvoorbeeld mijn loon wordt gestort op mijn Dexia, allerlei domiciliëringen zitten bij Dexia, etc... Moet ik die allemaal 1 voor 1 inlichten dat mijn rekeningnummer gewijzigd is?
Ook doe ik nog pensioensparen bij Dexia, dus dit zou ook tot bij Keytrade moeten geraken (of betere suggesties?), maar daar wacht ik wel nog even mee...
Bedankt!
Re: Zichtrekening Dexia naar Keytrade
Algemene info, website Febelfin:
- Brochure Bankoverstapdienst
- Formulier aanvraag bankoverstapdienst
- Reglement bankoverstapdienst
- Deelnemende banken
Specifiek voor Keytrade
- Documentatie bankoverstapdienst
- Formulier 'aanvraag bankoverstapdienst'
Ivm pensioensparen: De bedragen uit je pensioenspaarfonds kan je laten overzetten naar je nieuwe bank in hun pspfonds.
De keuze van welk fonds (of verder welke verzekering, LT spaarformule) kies je ifv. je leeftijd en je risicobereidheid. Je kan niet een pspfonds in een pspverzekering laten omzetten (ook niet binnen eenzelfde bank).
- Brochure Bankoverstapdienst
- Formulier aanvraag bankoverstapdienst
- Reglement bankoverstapdienst
- Deelnemende banken
Specifiek voor Keytrade
- Documentatie bankoverstapdienst
- Formulier 'aanvraag bankoverstapdienst'
Ivm pensioensparen: De bedragen uit je pensioenspaarfonds kan je laten overzetten naar je nieuwe bank in hun pspfonds.
De keuze van welk fonds (of verder welke verzekering, LT spaarformule) kies je ifv. je leeftijd en je risicobereidheid. Je kan niet een pspfonds in een pspverzekering laten omzetten (ook niet binnen eenzelfde bank).
Mis geen enkele kans om te besparen.
Krijg de beste tips en aanbiedingen rechtstreeks in uw mailbox
Uitschrijven kan altijd. We respecteren uw privacy.
Re: Zichtrekening Dexia naar Keytrade
Bedankt, ik zal in het weekend eens door al die documentatie lopen!