Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
TIP
Re: Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
Mixer is toch vooral voor de heel defensieve belegger dacht ik die op lange termijn wel 4 a 5% zal neerzetten en dient om je geld toch veilig te stellen.
Ik denk dat je dan beter met de flexer gaat vergelijken die meer gericht is om winsten te halen maar meer risico inhoudt.
Ik zag net dat de mixer in okt 2017 op 4,8% winst stond en de flexer op 9,5%.
Ik denk dat je dan beter met de flexer gaat vergelijken die meer gericht is om winsten te halen maar meer risico inhoudt.
Ik zag net dat de mixer in okt 2017 op 4,8% winst stond en de flexer op 9,5%.
Net nog is nagezien .. Flexer 10,8% aangekocht okt 2016 / dynamic kap van medirect 12,4% ook okt 2016.
Al deze kritiek op flexer en mixed zou beter rechtstreeks op de www van mijn kapitaal geplaatst worden zodat de webmaster zich daar kan verdedigen.
Ja Yaris, dat klopt als een bus !
Ik ben inderdaad fan van MijnKapitaal en wel van het eerste uur.
Dankzij MijnKapitaal ben ik terug beginnen beleggen in fondsen, want ik had het gehad met al die fondsen.
En ja, ik heb de Mixer en de Flexer. Het rendement van elk van deze fondsen voldoet ruimschoots aan de verwachtingen.
En weet u, ik slaap gerust en hoef ze niet elke dag op te volgen !!
Gelukkig Nieuwjaar !
Nog niet zo lang geleden waren Carmignac Patrimoine en Ethna Aktiv de favorieten hier. Nu de Mixerfondsen. Wat gaan de volgende zijn?
De grote hype van het moment zijn ETF’s. Tot die van hun voetstuk vallen. Eerdere hypes waren Rabobank, Argenta, fondsen, de spaarverzekering van Patronale en de coöperatieven die 6% dividend uitkeerden.
Carmignac Patrimoine en Ethna Aktiv zijn 2 fondsen uit de mixer.
in mijn md direct mix portefeuille zit Templeton Global Bond
op 1 jaar -10,81%
portefeuille aangegaan in augustus,
ik kan die nu verkopen , moet je er dan een ander bijnemen in die portefeuille ?
op 1 jaar -10,81%
portefeuille aangegaan in augustus,
ik kan die nu verkopen , moet je er dan een ander bijnemen in die portefeuille ?
Klopt. Toen ik MK en de mixer ontdekte, zat ik in die beruchte dakfondsen die niet meer bestaan. Toen ik die uiteindelijk verkocht had (met veel verlies), was er een periode dat ik het helemaal gehad had met beleggen. Ik ben er terug beetje bij beetje moeten inkomen, en vertrouwen opbouwen.pietpiraat schreef: ↑30 december 2017, 11:46 Annetje, je hebt zelf geen mixer ?
allez als één van de grootste fans het zelf niet in huis hebben.
Maar toen was de "gunstige" instapperiode februari 2016 al gepasseerd. Het heeft tot juni geduurd eer ik terug wat fondsen, en later enkele aandelen, heb durven kopen. De mixer heb ik toen aan me voorbij laten gaan. Maar de kans is wel nog steeds reëel dat ik bij een serieuze correctie toch nog instap.
ESG beleggen.
Mss hier niet maar is binnen meeste banken wel de nieuwe trend. Hoewel heb er genoeg van gezien op mijnn bedenkingen te hebben.
Mss hier niet maar is binnen meeste banken wel de nieuwe trend. Hoewel heb er genoeg van gezien op mijnn bedenkingen te hebben.
Portefeuille: Kinepolis, Tinc, Ageas, GBL, Solvay, AD, Sofina, Sippef, Biocartis, Sioen.
En crypto natuurlijk. Velen die hopen hun kapitaal x10 te doen in 2018, maar het kan ook gedeeld door worden.
het slimste nu is waarschijnlijk wachten met instappen tot na de crash, die sowieso zal komen,
maar ja, daarvoor moet je geduld hebben
maar ja, daarvoor moet je geduld hebben