Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
TIP
Re: Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
en dit is de screendump van de grafiek van vanmorgen, Zoals alle portefeuilles met aandelen is nnog een beetje gezakt.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Er komen wijzigingen in de mixerportefeuille. Nog enkele dagen wachten!
Blijkbaar ja was de mixer niet buy and hold, laat de fondsbeheerders hun werk maar doen?
Ik vind het mixerfonds een nobel initiatief maar het zal nooit buy and hold zijn omdat er alle jaren andere fondsen zijn die het goed doen, zo kunnen ze hun mixerfonds blijven aanpassen, chasing returns of skating where the puck was..
Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
Het geannualiseerd rendement van mijn mixer is vandaag voor het eerst in 3,5% jaar in het negatief gegaan.
Zou MK nog altijd zeggen dat de mixer 4% per jaar haalt?
Zou MK nog altijd zeggen dat de mixer 4% per jaar haalt?
Hangt ervan af op welke termijn je het bekijkt. Er zijn genoeg fondsen met een negatief geannualiseerd rendement op drie of vijf jaar maar een positief rendement op tien jaar. Dat is niet moeilijk omdat we tien jaar geleden de crash van 2008 hadden.
Al eens gekeken naar de beurs index van januari 2018.
En nu verwonderd dat de mixer in het rood gaat ?
bvb koers inbev 93,13 € gisteren 73 €
En waar zouden fonds beheerders hun centen insteken , niet in de lucht.
Ging volgens sommigen het aandeel van het jaar worden.
Die met etf zijn ook heel stil de laatste weken.
Estate Guru believer.