Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
TIP
Re: Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
Laatste post dateert van 12 januari. Daarvoor was het 6 januari. Einde jaar was het om de 3 dagen.
Ik zie geen vertrek met de noorderzon. De laatste maanden was de frequentie al niet dagelijks, met de eindejaarsperiode was het vorig jaar okk even wat minder.
Die mannen moeten nu ook alle nieuwjaarsrecepties van de fondsenhuizen afschuimen. Scheurkalender hier, zakagenda daar. Flesje wijn links, wat champagne rechts. En zo nu en dan een etentje.
Wat kunnen ze blijven schrijven ?
Ik zie geen vertrek met de noorderzon. De laatste maanden was de frequentie al niet dagelijks, met de eindejaarsperiode was het vorig jaar okk even wat minder.
Die mannen moeten nu ook alle nieuwjaarsrecepties van de fondsenhuizen afschuimen. Scheurkalender hier, zakagenda daar. Flesje wijn links, wat champagne rechts. En zo nu en dan een etentje.
Wat kunnen ze blijven schrijven ?
Effe gekeken op hun site en niet veel over eindejaarsprestaties en dergelijke.
Vrij duidelijk dat diene Robokat en Al Fonds de prestaties van hun mijnkapitaal mixer zo ver mogelijk onder de grond willen steken.
Nu goed, is die site zo relevant? Zie hier toch veel meer activiteit.
Quality growth investor
Bullshit, All Fonds en Robokat nemen gewoon wat vakantie!
Elk individu pronkt met zijn succes, en steekt zijn tegenslag ver onder de grond. Of loop jij wel met je tegenslagen te koop ?
Volgens mijnzijn ze op vakantie, maar los daarvan vrees ik dat alles gezegd is. Je kan je verhaal niet blijven herschrijven. Zeker niet nu blijkt dat hun mixer toch niet de ultieme combinatie is.
Volgens mijnzijn ze op vakantie, maar los daarvan vrees ik dat alles gezegd is. Je kan je verhaal niet blijven herschrijven. Zeker niet nu blijkt dat hun mixer toch niet de ultieme combinatie is.
Effe een vraag , wat is dan wel de ultieme combinatie ?Natal schreef: ↑13 januari 2019, 22:26 Elk individu pronkt met zijn succes, en steekt zijn tegenslag ver onder de grond. Of loop jij wel met je tegenslagen te koop ?
Mij zou het verbazen dat ze gewoon op vakantie zijn. Dan hadden ze dat wel gezegd: "wij trekken er even tussenuit maar we zijn er weer op ...".
Al Fonds postte vroeger trouwens ook wanneer hij op reis was.
Ik denk dat ze het intern oneens zijn over wat er moet gebeuren. Hun mixers zijn al enige tijd weinig succesvol (in lijn met de beurs), hun model wordt in vraag gesteld en er worden al eens capriolen uitgehaald bij het afronden. Tijd voor een bezinning! Je kan ook niet elke dag iets "nieuw" blijven publiceren zoals ze meer en meer probeerden te doen.
Ik denk dat we ons ofwel aan een Mijn Kapitaal versie 2 mogen verwachten (een minder ambitieuze), of anders een uitdoofscenario.
Al Fonds postte vroeger trouwens ook wanneer hij op reis was.
Ik denk dat ze het intern oneens zijn over wat er moet gebeuren. Hun mixers zijn al enige tijd weinig succesvol (in lijn met de beurs), hun model wordt in vraag gesteld en er worden al eens capriolen uitgehaald bij het afronden. Tijd voor een bezinning! Je kan ook niet elke dag iets "nieuw" blijven publiceren zoals ze meer en meer probeerden te doen.
Ik denk dat we ons ofwel aan een Mijn Kapitaal versie 2 mogen verwachten (een minder ambitieuze), of anders een uitdoofscenario.
de grootste tegenstander van een goede combinatie?
Any man whose errors take ten years to correct is quite a man.
Rookie investor
Rookie investor
Tot voor een week of zo was er bij "recentste reacties" een knop waar je alle reacties kon zien. Die is nu weg; we kunnen dus niet meer zien wanneer Robokat en Al Fonds laatst iets gepost hebben. Maar het was rond 12 december.
De laatste artikels zijn allemaal door Johan geplaatst, blijkbaar de stichter. Het zijn vertalingen van artikels van elders. Eufemistisch klinkt dat "het geeft ongenuanceerd de mening weer van …". Klinkt beter dan "schaamteloos geplagieerd zonder copyright te vermelden"
De laatste artikels zijn allemaal door Johan geplaatst, blijkbaar de stichter. Het zijn vertalingen van artikels van elders. Eufemistisch klinkt dat "het geeft ongenuanceerd de mening weer van …". Klinkt beter dan "schaamteloos geplagieerd zonder copyright te vermelden"
Het vet is daar van de soep man! Wie weet schrapt MeDirect binnenkort de modelportefeuilles, iedereen welkom op de blog (die ik nog eens dringend moet updaten)
Het gaat er niet over dat er ern ultieme combinatie is. Het gaat er over dat ze jaren ern verhaal geschreven hebben. Verschillende zaken afgetoetst hebben en steeds hun mixer als de beste naar voor geschoven hebben.
Nu de beurs een stuk gedaald is, blijkt dat hun verhaal toch wat te haperen. Wat je er kan over schrijven staat op hun site. Nu is het enkel de tweewekelijkse rendementen posten. Vraag is of ze zichzelf opnieuw kunnen uitvinden en bijsturen.
Pas op ...ik heb op de site veel info opgestoken, en ik ben er een stuk wijzer op geworden. Dus ik hoop dat ze nog een tijdje verder doen, maar hun concept wel is herbekijken.
Ah, OK. Bedankt !anonymous schreef: ↑15 januari 2019, 10:12Link is verdwenen, maar die pagina bestaat nog wel:
https://www.mijnkapitaal.be/recentste-reacties/
Tiziano bedoelt wellicht zijn eigen blog https://debelgischebelegger.wordpress.com
Mijn voorspelling van vorig jaar oktober over Mijn Kapitaal lijkt nog steeds goed mogelijk te zijn. De website is blijkbaar nu al klinisch dood.