Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
TIP
Re: Zwak resultaat Mijnkapitaal Mixerfonds
Graag bewijzen.omega6 schreef: ↑28 januari 2019, 11:39 @platin
Als je overigens zo tegen banken bent, waarom zit je hier dan steeds mijnkapitaal te verdedigen die enerzijds een partnership hebben met Medirect die hun mixer commercieel uitbaat en anderzijds waterdragers zijn van de fondsenindustrie waarvan ze dus al die mixfondsen continu promoten op hun site?
Veronderstellingen ...... denken ......
Estate Guru believer.
Beste B7,
Ik heb mijn accounts speciaal geopend en het volgende heb ik gevonden.
Ja hoor, mijn 5 fondsen (die ik hier al meermaals heb opgelijst en ook wel de jhn-flexer noem) is in +7,07% YTD gegaan.
Mijn 3 ETF (IWDA, CSPX, CSEMUS) port +6,19% YTD
Mijn 20 individuele aandelen +6,83% YTD
Voila alle kaarten op tafel
Thanks.
De indexfondsen volgen de volatiliteit en rendement van de Asset Allcation die je gekozen hebt, natuurlijk.
Dat kan ook het geval is voor je twee andere portefeuilles, ... of niet. Afhankelijk van je Asset allocation voor die portefeuilles zullen je resultaten (rendement tov risico) prima zijn of niet.
Als dat emu small cap is dan is het niet zo prima; want minder dan de csemus die je hebt. Veronderstellend dat je niet zo exotisch was dan zal het wel goed tot zeer goed zijn.
Men kan pas achteraf weten welke Asset Allocation de beste zou geweest zijn.
De indexfondsen volgen de volatiliteit en rendement van de Asset Allcation die je gekozen hebt, natuurlijk.
Dat kan ook het geval is voor je twee andere portefeuilles, ... of niet. Afhankelijk van je Asset allocation voor die portefeuilles zullen je resultaten (rendement tov risico) prima zijn of niet.
Als dat emu small cap is dan is het niet zo prima; want minder dan de csemus die je hebt. Veronderstellend dat je niet zo exotisch was dan zal het wel goed tot zeer goed zijn.
Men kan pas achteraf weten welke Asset Allocation de beste zou geweest zijn.
Passief lange-termijn belegger in breed-gediversifieerde indexfondsen, geïnspireerd door Bogleheads.org.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Ik geef geen advies, ik ben gewoon een internet amateur - > doe steeds je eigen onderzoek en berekeningen.
Vandaag nog een bericht over de prestaties
Ra ra welke strategie is dit? Alvast een waardig alternatief!
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.