Contact

Computerproblemen bij Bank van de Post opgelost

Bank van de Post zegt dat haar voornaamste computerproblemen zijn opgelost. Sinds deze ochtend loopt alles weer normaal. De voorbije dagen was dat niet altijd het geval. Wat toen misliep, wordt uiterlijk tegen volgende dinsdag rechtgezet. Het afgelopen weekend voerde Bank van De Post moderniseringswerken uit aan haar IT-infrastructuur. Ze passen binnen de doelstelling om een steeds betere service aan te bieden. Sinds dinsdagochtend 10 april ondervonden de bankverrichtingen echter hinder.

Bij een beperkt aantal klanten werden de stortingen niet op de rekening vermeld. Zowel voor verrichtingen aan het loket als voor pc-banken waren er problemen. Bank van de Post stelt echter dat het geld van de klant nooit in gevaar is geweest.

Bank van de Post verzekert dat alle klachten van klanten correct behandeld worden. De voorbije dagen was hun helpdesk overbelast.

Andere tips over zichtrekeningen

Log in om reacties to posten. Geen login? Registreer u hier.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen