Futuria - Reviews & beoordelingen
Opmerkelijk Futuria is een onafhankelijk makelaar die werkt voor particulieren en KMO's.
Voor alle markten werkt Futuria aan lage kosten, en zo ook met spaargids voor de spaar- en beleggingsproducten. Kosten bestaan doorgaans uit twee delen: een deel dat de makelaar vrij kan kiezen, en een deel dat de maatschappij (verplicht) aanrekent.
Futuria laat het makelaars-deel van de kosten volledig vallen voor spaargids.be. Wie intekent via spaargids werkt wellicht aan laagste kosten op de markt.
U kan een offerte aanvragen aan lage kosten voor fiscaal pensioensparen, fiscaal langetermijn sparen, VAPZ, en TAK 21 sparen.
Er is keuze uit een uitgebreid gamma maatschappijen, steeds aan lage kosten: Enkele van deze maatschappijen zijn : AG Insurance, Allianz, Axa, Credimo, Delta Lloyd, Fidea, Generali, Mercator, Nateus, Patronale, Vivium,….
FUTURIA, FSMA 104832A Tel : +32 9 233 13 63 e-mail : info@futuria.be
Meer info over Futuria en haar dienstverlening vindt u op de pagina veelgestelde vragen over Futuria.
User reviews
Gemiddelde bezoekers-beoordeling van: 25 bezoeker(s)
Lage prijzen, vriendelijk en professioneel. Indien men snel een reactie wil dan beter bellen ipv mailen, maar als er zich een probleem voordoet dan wordt dit vlot en professioneel benaderd. |
voorlopig geen |
Geen enkele tot nu toe |
Geen reactie op mails met vraag om toelichting op negatief rendement. Reeds 3x gemaild, nog steeds geen antwoord. |
Zeer snel antwoord |
Geen negatieve arvaringen |
Een zeer vriendelijke service, goede uitleg, professioneel en snel. Mails met bijlagen zijn zeer duidelijk en telefonisch word je direct verdergeholpen. Een fijne klantenervaring! Zo wil ik wel overal geholpen worden. |
Ik heb geen negatieve opmerking |
Laatst 2 tak21 verzekeringen afgesloten bij deze makelaar. Alles perfect verlopen. Maken onmiddelijk offertes op, geven goed advies, reageren snel op mails. Het kan maar zo eenvoudig zijn. |
GEEN |
Onze TAK21 Patronale Starfix van de actie eind 2011 verliep probleemloos. De problemen met onze TAK21 van Allianz van de actie eind 2012 werden correct opgelost. |
Omwille van de vlotte afhandeling in 2011 kozen wij ook deze keer weer voor Futuria. Helaas verliep eea deze keer minder vlot. Maar uiteindelijk werden de fouten die gebeurd zijn op een correcte mannier afgehandeld... eind goed al goed! |
* Niet binnen het uur zoals vermeld op de site de offerte gekregen maar toch de dag erna, dus aanvaardbare termijn. * Lage instapkost maar niet lager dan via andere makelaar bijvoorbeeld op --- url verwijderd, geen reclame aub --- |
* Heb bijkomende vragen gesteld maar geen reactie op allen gekregen * Heb getelefoneerd voor bijkomende inlichtingen maar persoon toen niet bereikebaar. Er werd gevraagd dat ik later zelf zou terugbellen. Klantvriendelijker zou zijn dat ze mijn gegevens hadden genoteerd en me zelf terug hadden gebeld. * Heb mijn akkoord voor inschrijving doorgegeven en wacht al een week op reactie dit terwijl ik nog voor het eind van de maand wil inschrijven aan actievoorwaarden! * Krijg een mail waar ze naar feedback vragen daar waar ik wacht op het contract! |
Snelle behandeling van de aanvraag via spaargids |
n.v.t. |
Zeer vriendelijke en correcte benadering aan de telefoon. |
voorlopig geen |
perfecte service |
geen |
Zeer vlotte afhandeling van het dossier. Vriendelijk en menselijk onthaal via de telefoon. |
Niets op aan te merken |
Correct. Klantvriendelijk. Stelt alternatieven voor zonder ze op te dringen. |
Minieme copy-paste foutjes in begeleidende brieven. |
Zeer lage kostprijs (enkel kostprijs maatschappij) en verder een vriendelijke en vlotte afhandeling van het dossier. |
Geen |
Correcte, zakelijke aanpak. |
de vezekeringsmaatschappij had een administratieve fout gemaakt. positief was dat de makelaar er direct alles aan gedaan heeft om dit asap te laten corrigeren. |
Zeer snelle en correcte afhandeling van het dossier. |
Geen |
Lage instapkosten, snelle en correcte dossieropbouw en -afhandeling per e-mail |
Tot op heden nog geen. |
Ik ben zeer tevreden over de verwerking van mijn aanvragen door Futuria. Persoonlijk heb ik niets aan 'verkopers' maar wel aan personen die hun producten administratief goed kunnen afhandelen (zelfs indien er zich probleempjes voordoen). |
Geen, want de probleempjes die zich voordeden liggen niet aan Futuria. Toch hebben zij ze snel en accuraat weten rechtzetten. Dus een ferme pluim voor hen. |
De instapkost evenals de hoge gegarandeerde intrest 3,45% maken dit verzekeringsproduct een interessante belegging.Zeker in deze moeilijke tijden.Een aanrader voor elkeen wie zijn geld wil laten renderen. |
Mogelijk door de grote interesse heb ik wel enkele weken moeten wachten op mijn verzekering-product.Dat was ook het enige minpunt. |
Snelle afwerking van de administritie bij het aanschaffen van een produkt. Dhr Timmerman geeft ook zelf tips, ook al is het niet steeds in het belang van de verzekeringsmaatschappij. |
- |
Ben onlangs klant geworden en heb het mij tot nu toe niet beklaagd. Goede voorwaarden en perfecte service !! Een heel goede ervaring die ik aan mijn kennissen heb aanbevolen. |
Niets te melden !! |
zo eenvoudig kan het zijn zonder gezever zonder gezwans, 10 voor prijs, kennis, service en reactiesnelheid |
geen |
Zeer professionele adviesverlening. Correcte en betrouwbare afspraken. |
Geen. |
Goede service. Samenwerking met spaargids positief voor de kleine spaarder. Duidelijke info van spaargids. |
Geen. |
Beste, Alles wat hierboven wordt gesteld kan ik alleen maar bevestigen. FUTURIA laat inderdaad alle makelaarskosten vallen. Enkel de kosten die de maatschappij aanrekent dienen betaald te worden (dit ligt meestal rond de 0.50%). Bovendien zijn er op zeer regelmatige basis interessante acties (bvb. taks die wordt betaald door maatschappij, verlaagde instapkosten, ...). Via Spaargids.be blijft men uitstekend op de hoogte van alle tussentijdse acties en kan men de verschillende producten goed vergelijken. Proficiat aan de mensen van www.spaargids.be. Met vriendelijke groeten, Een tevreden klant. |
Niet van toepassing |