- Je bevindt je hier:
- Home
Sparen bij Keytrade Bank
- Spaarrekening: beoordeling van spaarbanken
User reviews
X_KANTOREN_GEVONDEN
Beoordeeld door achrafham
Algemene beoordeling
1.0
Tarieven
1.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
1.0
| It doesn't have something special that other banks don't have but it lacks badly in security |
| Concerning online security, this bank is the worst. 2 transactions were executed from an external sources that I had nothing to do with. It was a fraud. I contacted the bank and they said that they would open an investigation. I have been waiting for a long time and after contacted them, they answered me immediately as if they have already reached a conclusion but they didn't share with me. And it was negative. They didn't want to give me my money bank and they gave no detailed explanation. Bad bank to be honest. Stay away from before you regret it. |
Beoordeeld door sparensparensparen
Algemene beoordeling
2.8
Tarieven
8.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
1.0
| geen positieve ervaring |
| heel gedoe om klant te worden. Op bepaald moment lijkt alles in orde maar dan stopt/blokkeert het gewoon. 2 weken later en helemaal niets meer gehoord van Keytrade |
Beoordeeld door DoVdb
Algemene beoordeling
3.5
Tarieven
8.0
Transparantie
3.0
Klantendienst
1.0
Online banking
2.0
| Buiten hun tarieven kan ik er geen enkele vinden. |
| Het openen van een rekening duurde enorm lang. Eenmaal gelukt liep er vanalles verkeerd bij de aanvraag van een debetkaart. Een goede 4 weken later pas in orde en nog eens 2 weken later ontvangen. Bij de aanvraag van een kredietkaart was het helemaal verkeerd. Alles werd correct geupload en na 6 weken krijg ik een mail dat ik niets doorgestuurd heb en dat alles geblokkeerd werd. Dus geen verrichtingen meer en mijn centen niet meer toegankelijk. Na contact met de klantendienst (die zeer moeilijk bereikbaar is) dan maar beslist om mijn rekening bij Keytrade stop te zetten. Hiervoor moet een formulier ingevuld worden. Alles correct uitgevoerd en de nodige stavingen doorgestuurd. 4 weken later is er nog helemaal niets gebeurd. |
Beoordeeld door Freddb
Algemene beoordeling
2.5
Tarieven
1.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
7.0
| geen positieve opmerkingen. |
| Ik hebop 3 augustus de transfer van onze aandelen van Keytrade bank BE naar Lynx aangevraagd. aandelen van vodafone werden nog steeds niet overgedragen, desondanks talrijke aanmaningen, zowel via mail als via telefoon van onszelf, en ook aanmaningen van Lynx. Telefonische klantendienst méér dan 1 uur wachttijd. Op mails wordt niet gereageerd. De redelijke termijn van overdracht werd ruimschoots overschreden. NOOIT werd me een reden medegedeeld waarom de aandelen van vodafone niet mee getransfereerd werden. Ik heb zo het vermoeden dat onze aandelen misbruikt worden door de bank om short te gaan, en dit zonder onze toestemming. Ik zie geen andere reden waarom deze aandelen nog niet werden overgedragen, en waarom geen reden wordt gegeven om deze overdracht niet te laten plaatsvinden. Bank met héél slechte dienstverlening. Totaal niet aan te raden, én zelfs helemaal niet meer zo goedkoop. Vragen 0,5% per geldwissel in andere munt. |
Beoordeeld door JB9620
Algemene beoordeling
3.0
Tarieven
5.0
Transparantie
5.0
Klantendienst
1.0
Online banking
1.0
| Ik vind er niet onmiddelijk 1 |
| Ik was bij Moneyyou overgenomen door Keytrade bank Alle documneten werden hiervoor aan Keytrade bezorgt. Kreeg email (niet via het Keytrade inlog platform) met vraag naar mijn belastingsaangifte e.d. na overschrijving van Izola banking naar de Keytrade rekening. Op vraag of deze email van Keytrade kwam (via het inlog platform) enkel een bevestiging gekregen van het ontvangst van de email maar nooit een bevestiging dat de vraag van hun was. Ik heb dus de vraag niet beantwoord. Na enkele maanden werd mijn rekening zonder boe of ba afgesloten. Ik heb reeds klacht ingediend via de financiële ombudsdienst maar vrees dat dit niet zal helpen. Vermijd Keytrade. |
Beoordeeld door Roel1971
Algemene beoordeling
2.5
Tarieven
7.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
1.0
| niks positiefs |
| sinds begin juli aanvraag online spaarrekening - sindsdien muisstil - spaarrekening nog niet in orde;: klantendienst gebeld - kunnen niet helpen wegens andere dienst |
Beoordeeld door zevenbokkies
Algemene beoordeling
10.0
Tarieven
10.0
Transparantie
10.0
Klantendienst
10.0
Online banking
10.0
| goede spaarrentes 5 eurocent bonus voor elke verrichting op de zichtrekening een volledig pakket met een gratis zichtrekening twee gratis spaarrekeningen en ook een gratis effectenrekening goede en vlotte communicatie klantgericht en oplossingsgericht. |
| geen negatieve opmerkingen |
Beoordeeld door marbrin
Algemene beoordeling
9.5
Tarieven
9.0
Transparantie
9.0
Klantendienst
10.0
Online banking
10.0
| ben zeer tevreden over deze bank ik ben er al vele jaren bij |
| ik heb geen negatieve ervaring |
Beoordeeld door jossef
Algemene beoordeling
10.0
Tarieven
10.0
Transparantie
10.0
Klantendienst
10.0
Online banking
10.0
| # Gratis Rekening # Gratis Krediet kaart # 5cent kado per verichting # Goede app met veel opties # Betrouwbaar # Goede rente voor sparen # Gratis geld afhalen in Eurozone # Actie 50 euro per nieuwe rekening # Investeert niet op wapens en oorlog # Vriendelijke communicatie # Goed telefonisch bereikbaar # Indien probleem, resultaat gericht en snelle oplossing. # Online toch beter dan traditionele banken want het verstaan en communicatie gaat het niet over afstand maar over realisatie. |
| Geen negatieve opmerkingen |
Beoordeeld door JokeWitters1984
Algemene beoordeling
2.5
Tarieven
7.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
1.0
| Lage tarieven, je krijgt zelfs een bedrag per verrichting. Maar dit weegt totaal niet op tegen de negatieve kanttekening. |
| Bank heeft geen klantendienst. Telefonisch onbereikbaar. Per mail of messenger wordt er langs de kwestie geantwoord en totaal geen oplossing geboden. De SoftKey kan maar één keer gebruikt worden. Daarna kan je dus niet meer in hun app. Telefonisch krijg je niemand aan de lijn. Per mail wordt er niet gereageerd. Per Messenger krijg je de reactie dat je de bank telefonisch moet contacteren, wat dus niet lukt. Voor mij is Keytrade Bank een onbetrouwbare bank. |
Beoordeeld door vanbavel
Algemene beoordeling
2.0
Tarieven
5.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
1.0
| Tarieven voor spaarrekeningen zijn middelmatig . |
| Na overname van Mone you bank een hoop rekeningen. Ik heb nog steeds een spaarrekening van Mone you bank. Deze spaarrekening blijkt niet gekoppeld te zijn aan de 2 zichtrekeningen van Keytrade. 3 weken met 3 telefoons met beloften op korte termijn dit op te lossen. 3 mails met de vraag dit op te lossen. RESULTAAT GEEN ANTWOORD Aan mijn spaargeld kan ik niet aan. |
Beoordeeld door centiem
Algemene beoordeling
1.8
Tarieven
2.0
Transparantie
3.0
Klantendienst
1.0
Online banking
1.0
| Vroeger was het een goedkope online broker |
| De klantendienst is onbekwaam en onbeschoft. Mijn vrouw en ik zagen beide onze rekeningen van MoneYou overgenomen worden door Keytrade. We hadden voordien ook al Keytrade rekeningen. Plots hadden we bij Keytrade 6 of 7 rekeningen. Inderdaad, 6 (ik) of 7 (mijn vrouw) want mijn vrouw kreeg ongevraagd nog een zichtrekening extra, terwijl we beiden in dezelfde situatie waren. Die bovendien niet kunnen geschrapt worden! Ook de aandelendesk is om te huilen. Toen ik mijn beklag deed over de niet-uitvoering van een order, werd ik behandeld als een kind, terwijl ik al bijna 30 jaar beleg. We zullen alvast met onze voeten stemmen. |
Beoordeeld door KurtZ
Algemene beoordeling
1.0
Tarieven
1.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
1.0
| Onbestaande |
| Meest arrogante en klantonvriendelijke klantendienst ooit. Absoluut te vermijden. Lees eerst eens de erbarmelijke reviews en ervaringen op trustpilot voor je een product bij Keytrade neemt. Duidelijk een bank die niet omkijkt naar haar klanten.... |
Beoordeeld door artliner
(Bijgewerkt: December 13, 2020)
Algemene beoordeling
6.0
Tarieven
6.0
Transparantie
8.0
Klantendienst
1.0
Online banking
9.0
| eenvoud van de app. Met duidelijke tarieven voor elke transactie. Niet mark concurrentieel. |
| Award voor de slechtste support welke je u kan inbeelden. Totale onkunde. Eigenlijk helemaal geen support. Weken wachten om een rekening te openen of om te sluiten. Allerlei excuses waarom iets niet gedaan werd. Of je nu uw identiteitskaart erbij steekt of niet, je profiel bijwerkt met foto´s etc... altijd excuses. Opsturen met de post. ZGZ niet ontvangen. Dan maar mailen. Maar ze slaan bijlagen niet op waardoor dossier zgz onvolledig is. Totaal geen feedback. Soms is je dossier afgesloten wegens zgz onvoldoende informatie maar ze laten u niets weten. ... Besluit: Complete chaos en onkunde. |
Beoordeeld door SMGGM
Algemene beoordeling
7.3
Tarieven
9.0
Transparantie
8.0
Klantendienst
3.0
Online banking
9.0
| Volledig online bank (voor alles is dus een "online" weg en hoeft je nooit een kantoor binnen te komen) Low cost bank (heb er mijn zichtrekening, een paar fondsen, lening, VISA gold) met een aantal zeer sterke producten Zeer goed webbanking platform (praktisch dashboard en goede authenticatie manier met smartphone) Sterk mobiel aanbod (een van de weinige banken met mobiel verhandelen van aandelen) Ruim fondsen en aandelen aanbod |
| Weinig goede ervaring met de helpdesk (ik neem altijd contact op met hen via mail, reactietijd duurt is traag). Nog niet voorgevallen maar bij dringende vragen ben je mogelijk wel de pineut De soms wel vele kleine bugjes in hun online banking (bij iedere nieuwe versie meldt ik er weer een stuk of 4 die uiteindelijk wel opgelost moeten worden maar toont wat minder oog voor detail). De rekeninginfo is wat trager dan bij de concurrentie (bancontact verrichtingen komen devolgende dag pas binnen, geen instant payment ondersteuning) |
Beoordeeld door wimsch
Algemene beoordeling
3.5
Tarieven
5.0
Transparantie
3.0
Klantendienst
1.0
Online banking
5.0
| Ruim aanbod fondsen. |
| Ik denk dat ze zowat de allerallerslechtste en traagste klantendienst van west-europa hebben. Op mails wordt gewoon niet geantwoord, en wil je ze telefonisch bereiken, neem dan maar een half dagje verlof. Maar eigenlijk kan je je de moeite besparen want er gebeurt toch niets van wat je vraagt. |
Beoordeeld door bk289063
Algemene beoordeling
1.8
Tarieven
1.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
4.0
| Heb geen positieve punten |
| 5 cent krijg je na een tijd niet meer. Je wordt geschorst omdat je zogezegd te kleine overschrijving en doet. Vraag je om uitleg krijg je geen. Ze vervalsen zelf je mails als je een klacht ingediend. Hun Dashboard geeft fouten weer. Ondertussen al 20 klachten ingediend en ze antwoorden telkens naast de kwestie Grote bedragen die overgeschreven worden keuren ze pas goed nadat een klacht wordt ingediend. Uitbetalingen van dividend worden niet op de betaaldatum uitbetaald En het is altijd de fout van een ander. Zeer slechte bank geworden en onbekwame werknemers bij legal dienst. |
Beoordeeld door rubenvb
Algemene beoordeling
6.8
Tarieven
8.0
Transparantie
3.0
Klantendienst
8.0
Online banking
8.0
| Zeer ruim gratis en waardig aanbod incl. kredietkaart en beleggingsplan. 5 cent per elektronische verrichting staat in schril contrast met de woekertarieven die sommige grootbanken durven vragen. Overzichtelijk online bankieren, ook als je een complexere setup hebt (bvb ook een gemeenschappelijke rekening). Toegang tot een ruim beleggingsuniversum. |
| Ietwat verouderde feel van het online banken. Spijtig voor een voorvechter van de internetbanken. Vergeleken met gespecialiseerde internetbanken vrij stevige beleggingskosten. |
Beoordeeld door Peter2020
Algemene beoordeling
4.5
Tarieven
9.0
Transparantie
3.0
Klantendienst
1.0
Online banking
5.0
| Zichtrekening, bankkaart en basic visakaart zijn gratis. Overzichtelijk dashboard met rekeningoverzicht en de recente bankverrichtingen. 5 cent per verrichting is leuk. |
| Geen details te bekijken van individuele overschrijvingen of boekingen. Klantendienst is verschrikkelijk slecht én arrogant. Op mails wordt bijna nooit geantwoord. Telefonisch niet altijd vlot bereikbaar. Niettegenstaande ik een mooi stabiel inkomen en een blanco kredietstrafblad kon voorleggen werd mijn aanvraag voor een Visa gold kaart geweigerd zonder ook maar enige uitleg waarom ; noch via mail noch telefonisch. Zelfs geen uitleg aan welke voorwaarden ik dan wél moest voldoen. Ik werd arrogant aangeraden een klacht neer te leggen bij hun juridische dient. Mijns inziens zijn klanten bij Keytrade eerder een last dan een aanwinst. De klantendienst mogen ze voor mijn part gewoon sluiten want als klant blijf je compleet in de kou staan. Voor een bank zonder kantoren en die het enkel moet hebben van online en telefonische contacten kan dat tellen en zijn zij voor mij volledig gebuisd met een levenslang verbod op herkansing. Mijn spaarcenten beleggen bij Keytrade is dan ook langs mijn kant "geweigerd" |
Beoordeeld door Medved
Algemene beoordeling
3.0
Tarieven
3.0
Transparantie
5.0
Klantendienst
1.0
Online banking
3.0
| Alles wat je bij Keytrade kan, is bij andere gelijkaardige spelers evengoed mogelijk. |
| Als je telefonisch contact opneemt hang je minstens 15 minuten vast aan wachtmuziek. 'Al onze medewerkers zijn in gesprek' hoor je dan. Ze zouden beter zeggen : 'Al onze medewerkers zijn naar huis', of 'Hier is niemand'. Via e-mail of de contactknop komt er gewoon totaal geen reactie. De klantendienst verdient een grote dikke nul, die kan opgedoekt worden. |
Beoordeeld door Foxy
(Bijgewerkt: Juli 05, 2019)
Algemene beoordeling
7.0
Tarieven
10.0
Transparantie
10.0
Klantendienst
5.0
Online banking
3.0
| Beste tarieven voor standaardbankverrichtingen (niet beleggingen) dankzij de cash back actie |
| De kwaliteit van hun platform is minder goed: - naam van de handelaar wordt niet altijd getoond bij kaarttransacties (enkel de gemeente wordt getoond) - je kan geen gestructureerde mededelingen opslaan bij je contactenlijst voor overschrijvingen - instant overschrijvingen worden niet ondersteund |
Beoordeeld door Tim
Algemene beoordeling
1.3
Tarieven
1.0
Transparantie
1.0
Klantendienst
1.0
Online banking
2.0
| Inloggen valt mee maar speciale calculator nodig |
| -60 euro om mijn rekening af te sluiten. -Vragen aan klantendienst werden niet ernstig beantwoord. -geen enkel kantoor of contactpunt |
Beoordeeld door joski
(Bijgewerkt: Mei 20, 2019)
Algemene beoordeling
4.8
Tarieven
6.0
Transparantie
6.0
Klantendienst
2.0
Online banking
5.0
| Weinig positiefs te melden..... |
| De klantendienst trekt op niks. Ze geven heel snel telefonisch antwoord, maar meestal klopt dat wel niet. U wordt er heel slecht geholpen. Ik denk dat ik er mijn tegoeden ga terugtrekken. Rekenen kosten aan op transakties van waar ik niet weet waar ze deze halen. |
Beoordeeld door mickey075
Algemene beoordeling
9.0
Tarieven
9.0
Transparantie
9.0
Klantendienst
9.0
Online banking
9.0
| You pay for transactions. |
| high rates for the transfer of funds. Rates are sometimes excluding VAT, which is illegal in documents that go to consumers. |
Beoordeeld door Ivesx
Algemene beoordeling
4.8
Tarieven
1.0
Transparantie
6.0
Klantendienst
7.0
Online banking
5.0
| Betalen je om verrichtingen te doen. |
| Schandalig hoge tarieven voor het weg-overdragen van fondsen. Tarieven zijn soms ook exclusief BTW, wat in documenten die richting consumenten gaan illegaal is. |
Beoordeeld door FrankV
Algemene beoordeling
3.8
Tarieven
2.0
Transparantie
2.0
Klantendienst
2.0
Online banking
9.0
| Bankverrichtingen doen is eenvoudig |
| Keytrade Bank ontvangt via retrocessies (die de klant dus indirect betaalt) ongeveer 0,7% per jaar van de inventariswaarde van de beleggingsfondsen die een klant bij Keytrade Bank in portefeuille heeft. Wie bijvoorbeeld 200.000€ fondsen heeft (niet overdreven voor een persoon van middelbare leeftijd die spaart voor het pensioen) is dit 28.000€ over 20 jaar. Als Marc Coucke één van zijn miljarden zou beleggen bij Keytrade Bank, kost hem dat 140 miljoen € over 20 jaar, zonder dat Keytrade Bank daar iets hoeft voor te doen. Hier staat geen enkele service tegenover: Keytrade Bank heeft hier ongeveer evenveel werk mee als voor aandelen, en levert bovendien een barslechte service: - ik moet zelf controleren of ik dividenden goed ontvang. Dit staat niet expliciet in de algemene voorwaarden, alleen algemeen als: "de klant moet zelf zijn portefeuille beheren". Ik ben benieuwd hoeveel klanten er zich van bewust zijn dat ze zelf moeten opzoeken welke dividenden ze wanneer zouden moeten ontvangen, en desgevallend Keytrade Bank informeren dat ze een dividend niet ontvangen hebben. - fondsen blijken plots niet meer te verkopen via website. De klant moet dit zelf ondervinden op het moment dat hij een fonds wil verkopen. - na de fusie van Keytrade Bank met Fortuneo: 15 van mijn 18 fondsen waren niet meer verkoopbaar via de website. Ondanks de voor-aankondiging van de fusie: dit was in het belang van de klant want de service zou nog beter worden - arrogante en denigrerende antwoorden van hun juridische dienst. Hun antwoord op mijn klacht dat plots mijn ex-Fortuneo fondsen niet meer via de website verkocht konden worden (ik citeer letterlijk hun volledige antwoord): "Keytrade Bank heeft een basisaanbod van 500 fondsen. We hebben geen kennis van een regel die de bank zou verplichten om alle fondsen aan te bieden van alle fondsenbeheerders. Welke fondsen wij aanbieden is een commerciële beslissing van Keytrade Bank.” - Pas na een klacht van mij (7 maanden na de fusie tussen Keytrade Bank en Fortuneo), krijg je nu bij de poging tot verkoop van zo een fonds een mededeling dat je de klantendienst moet contacteren. Daarvoor kreeg je gewoon een technische code. Je moest zelf maar raden wat er aan de hand was. - Keytrade Bank zegt in dit geval dat je dus de klantendienst moet contacteren om een fonds te verkopen, via een bericht of telefonisch. In een bepaald geval had ik 2 extra berichten nodig en heb ik uiteindelijk moeten bellen om het fonds in 5 werkdagen te verkopen. - foute informatie van juridische dienst. Voorbeeld een paar jaar geleden toen ze plots geen grafieken meer toonden omdat het zogezegd wettelijk niet meer mocht. Ik heb het geverifieerd bij de FSMA die Keytrade Bank volledig ongelijk gaf. - Mijn klacht tegen een jurist van Keytrade Bank (bijvoorbeeld in verband met bovenstaande punt) werd door de jurist in kwestie zelf behandeld. Hij kwam uiteraard tot de conclusie dat hij geen fout had gemaakt. Ook al had ik hem al geïnformeerd dat de FSMA hem ongelijk had gegeven. |
Beoordeeld door haelewyn
Algemene beoordeling
5.5
Tarieven
4.0
Transparantie
7.0
Klantendienst
6.0
Online banking
5.0
| Goedkope zichtrekening met 5 eurocent beloning per verrichting. Uitvoeren of ontvangen van een betaling gebeurt binnen een redelijke tijd. |
| - Rente op zichtrekening is bijna verdwenen alhoewel die toch een tijd op 1 procent heeft gestaan. - Rente op de spaarrekeningen is ineens gehalveerd. Hiervoor behoorde Keytrade tot de groep van betrouwbare en goed rentende banken. Nu zitten ze ineens meer naar de achterkant van het peloton. Het was voor mij net een goed moment waarop ik niet al te veel getrouwheidspremie verloor. Ik heb bij de forse daling van de rentevoet al mijn geld van de spaarrekeningen naar een andere bank verplaatst. Hopend dat die nu ook niet ineens gaan halveren in hun rentevoet natuurlijk, al is dat toch uitzonderlijk. - Voor die 5 cent per verrichting blijf ik er niet. Ik gebruikte Keytrade als tweede bank maar zal er ook mijn zichtrekening op niet-actief plaatsen en er het saldo van overschrijven naar een andere bank. De spaarrekeningen zijn niet meer de moeite waard om bij Keytrade klant te blijven. Net die spaarrekeningen waren de reden waarom ik ooit voor KT koos. - Online Banking vind ik in vergelijking met ING en KBC oubollig. Een verouderde user interface. Grafisch onaantrekkelijk. - Bereikbaarheid van de klantendienst : Ruime openingsuren maar wel al eens bezet geweten. Dus daar vind ik hen op zijn positiefst gezegd middelmatig voor. Antwoorden werden snel-snel gegeven en je hoort de tijdsdruk van de raadgever door je telefoon komen. Er zijn geen kantoren dus ben je volledig aangewezen op de klantendienst en het online bankieren. Voor bv een storting is dat een probleem. Dat ene kantoor in Brussel vind ik niet het vermelden waard wegens te ver en te moeilijk om er langs te gaan. - Ik stoor me aan het voortdurende geronsel van klanten die je dan uit je vriendenkring zou moeten halen in ruil voor een kleine beloning. Ik wil er niemand mee lastig vallen en ik wil voor dergelijke nonsens ook niet zelf lastig gevallen worden door mijn bank. |
Beoordeeld door Lnsp
(Bijgewerkt: Oktober 20, 2022)
Algemene beoordeling
8.3
Tarieven
9.0
Transparantie
8.0
Klantendienst
8.0
Online banking
8.0
| - 5 cent per verrichting - Snelle klantendienst - Openen, sluiten, houden rekening gratis. - Duidelijke communicatie - Peter actie(gratis 50 euro per nieuwe klant) (gebruik code MM3922232840) |
| - Het gebruik van twee verschillende wachtwoorden |
Beoordeeld door war21ba
Algemene beoordeling
8.5
Tarieven
7.0
Transparantie
8.0
Klantendienst
9.0
Online banking
10.0
| Fantastische bank. Prima producten en gebruiksvriendelijk en veilig internetbankieren. Gratis bankkaarten. Gratis zichtrekening die u 5 eurocent per transactie geeft! Doorlopende opdrachten en domicimiëringen kunnen eenvoudig on-line beheerd worden. Goede klantendienst. |
| Rente op spaarproducten mag iets hoger. Beurstransacties nogal duur. |
Beoordeeld door evasaegerman
Algemene beoordeling
9.5
Tarieven
8.0
Transparantie
10.0
Klantendienst
10.0
Online banking
10.0
| Zeer goede klantenondersteuning! We hebben een rekening bij verschillende banken maar Keytrade is onze favoriet! geen administratieve rompslomp, alles wordt meteen geregeld. Vragen? Een telefoontje en de operator weet meteen te antwoorden. |
| Geen |