Bank van De Post biedt compensatie voor problemen met online banking
![compensatie](/sparen/images/stories/mp900386306.jpg)
Bank van De Post geeft alle betrokken klanten een vergoeding voor de technische problemen bij de overschakeling van het oud naar het nieuw informaticaplatform. Sinds de invoering van het nieuw systeem deden zich meerdere problemen voor met de beschikbaarheid van bankdiensten en de dienst bpo PCbanking.
Concreet zal Bank van De Post binnenkort éénmalig 6 euro storten aan de bezitters van een bpo PCbanking-abonnement. Ook zullen er geen portkosten worden toegerekend voor de rekeningsafschriften die tussen 10 en 30 april 2012 per post werden opgestuurd.
Klanten die houder zijn van een Postchequerekening met een bpo PCbanking-abonnement of van een Rekening@bpo, zullen geen kosten moeten betalen voor papieren overschrijvingen die tussen 10 en 30 april werden verricht. Voor elke papieren overschrijving die plaatsvond tijdens die periode zal een bedrag van 0,50 euro worden gestort op de rekening van de klant.
Log in om reacties to posten. Geen login? Registreer u hier.