Contact

Belfius wil 95% tevreden klanten

Belfius wil 95% tevreden klanten

Belfius wel tegen 2016 95% tevreden actieve klanten hebben. Om dat te meten, worden jaarlijks zowat 400.000 consumenten bevraagd.

Volgens de financiële groep gaat het om veel meer dan een slogan. Het gaat om een echt engagement. De instelling gaat via de website ook de resultaten van de maandelijkse tevredenheidsmetingen bekendmaken.

Om de hoge tevredenheidsgraad te behalen, wil Belfius zijn product- en serviceaanbod nog beter afstemmen op zijn cliënteel. Ook de interne organisatie zal worden aangepast indien dat nodig is. De afdelingen van het bedrijf zullen immers worden beoordeeld op hun bijdrage aan de tevredenheid van de eindklant en niet op hun functioneren binnen de muren van Belfius.

“Wij gaan 100% voor 95% tevreden klanten” is dan ook de kern van onze nieuwe merkpositionering”, aldus topman Marc Raisière.

Lees ook:

Andere tips over spaarrekeningen en zichtrekeningen

Log in om reacties to posten. Geen login? Registreer u hier.

Schrijf je in op onze nieuwsbrief!

& ontvang tips om te besparen