Sparen bij Credit Europe
Credit Europe Bank NV is een internationale financiële dienstverlener in de top 10 van Nederlandse commerciële banken met meer dan 6000 werknemers en ruim drie miljoen klanten.
De Credit Europe Top-Interest Spaarrekening is nu inmiddels de bekendste spaarrekening van Credit Europe Bank.
Op de spaarrekening is geen minimale inleg en uw geld is onmiddellijk beschikbaar.
Overzicht spaarrekeningen bij Credit Europe
0 spaarrekeningen gevonden
Laatste verificatie : woensdag 22 januari 2025
Meer info |
---|
Ratings van Credit Europe
Wat is dit?BIC Code Credit Europe
FBHL BE 22Beoordelingen over sparen bijCredit Europe
Bent u tevreden over uw spaarbank? Deel uw ervaringen. Geef uw mening en schrijf zelf een review.
De andere spaarders (en wij ook!) zijn benieuwd naar uw mening.
Gemiddelde bezoekers-beoordeling van: 17 bezoeker(s)
17 February 2014
Geen |
Omslachtige Online banking, en onbeschoft personeel, met een mentaliteit van zoek het zelf maar uit. Is dan ook gebeurd. |
27 February 2012
Nog weinig |
Zeer trage reacties op vragen o.a. overzicht renteberekening ! |
16 April 2011
het online systeem is goed |
intresten laatste tijd vallen wat tegen |
13 February 2011
Ben al 8 jaar cliënt en ben tevreden. Hun online banking systeem is zeer goed. |
Het telefonisch contact met de bank gaat nu altijd via een call center in Frankfurt (betalend) en niet meer via de vestiging in Antwerpen. |
17 January 2011
- De intrestvoeten waren hoog en zijn correct nageleefd. Intresten zijn nu nog altijd niet slecht. - Zeer eenvoudig en snel internetbankieren met slechts 1 code. Mijn inziens kan een computerhacker je geld niet van je rekening halen. Reden: vooraleer je geld stort bij Credit Europe, moet je één vreemde bankrekeningnummer geven. Enkel op die door jou opgegeven rekening kan je later het geld overschrijven. Iemand die je paswoord vindt, kan enkel overschrijven op jouw tegenrekening. |
- Bij het aflopen van de 2jaarlijkse termijn van een tweetal termijnrekeningen, herplaatste Credit Europe automatisch mijn geld op een nieuwe termijn van 2 jaar aan de huidige lage intrestvoet. Ik diende te bellen om deze transactie ongedaan te maken. Ik hou altijd een kopie van de algemene voorwaarden bij en het automatisch herplaatsen bij het aflopen van deze rekeningen was niet eens vermeld. Bij de huidige algemene voorwaarden wel vermeld, maar ik werd niet verwittigd. Ze waren dus in overtreding met de wet. - Credit Europe kreeg een lage solvabiliteitsrating en werd dus bestempeld als een riskante bank - Beperkte mogelijkheden inzake internetbankieren. Niet alle verrichtingen zoals overschrijvingen naar andere personen worden toegelaten. |
30 December 2010
Vroeger heel scherpe tarieven, nu veeeel minder. |
elk jaar glijden ze verder weg. En de klantendienst is ook maar pover. Als ze kunnen geld tegenhouden, ze zullen het zeker niet laten. |
18 October 2010
nuts |
- was in 2008 de enige bank met een spaarrente boven 4 % en biedt momenteel merkelijk minder dan de concurrentie (bv. rabobank) |
19 June 2010
Geen ingewikkelde spaarproducten Geen kosten Tarieven termijnrekeningen nog steeds de hoogste van de markt |
Geen |
16 June 2010
miserabel rente. |
15 June 2010
- Gratis rekening - Snelle dossierafhandeling - geld krijg je onmiddelijk mee |
- Zeer dure leningen als je afwijkt van de promoties - Verlappen er verzekeringen bij zonder dat je het weet - amateuristisch 1 raad: als je een lening nodig hebt, ga bij je thuisbank. Snel geld tegen een zeer dure prijs. Mij zien ze nooit meer terug! |
15 June 2010
Nauwelijks kosten. Snelle opvolging van vragen. Geen overbodige reclame en overaanbod van hun producten. |
Sterk gedaalde rentetarieven. |
15 June 2010
Termijnrekeningen zijn nog steeds de hoogste of bij de hoogste op de markt ! Simpel en gebruiksvriendelijk platform. Gratis rekeninguittreksels die worden opgestuurd. |
Spaarrekening is zwaar teruggevallen. |
15 June 2010
zeer eenvoudige maar goedwerkende webbanking gratis basispakket helpdesk probeert in mate van het mogelijke effectief te helpen tot voor kort prijsbreker (spaar+termijn) geen ongewilde reclame |
op de terugweg qua tarieven late communicatie wijzigingen komt over algemeen nogal amateuristisch over |
15 June 2010
- Rentewijzigingen worden goed op voorhand aangekondigd - Geld opvragen gebeurd steeds op de tegenrekening (veilig) - Termijnrekening nog wel interessant (in vergelijking met de andere banken) |
- Tarieven zijn niet meer wat ze geweest zijn - Geen zichtrekening - Naar mijn gevoel te weinig personeel om alles rond te krijgen |
28 May 2010
-nog steeds een zeer competitieve rente op de termijnrekeningen -duidelijk over hun tarieven en altijd zeer tijdige aankondiging van rentewijzigingen -het online bankingsysteem is heel basic, maar bevat al hetgeen je nodig hebt. |
-Op sommige vlakken een prehistorische bank. In mijn geval was het een zeer moeizaam proces om klant te worden. Ik heb soms het gevoel dat ze een gebrek aan personeel hebben. -Alhoewel ze vroeger prijsbreker waren geven ze nu een bijzonder lage rente op de spaarrekening. Ik denk echter wel dat wanneer de financiële crisis opgeklaard is, zij weer aan de top zullen staan. |
28 May 2010 (Bijgewerkt: 28 May 2010)
Spaarkampioen over het jaar 2009 in de categorie slapend geld. Gaven nog niet zolang gelden 6% bruto op 2 jaar ! Online banking via tegenrekening werkt gelijk waar zonder digipas. |
Belgisch bijkantoor van Nederlandse bank, geen Belgische bank. Online banking gaf niet altijd de juiste interest weer. Sumiere rekeninguitreksels. Contacten en communicatie zijn niet altijd met de professionaliteit die je van een bank verwacht. |
26 May 2010 (Bijgewerkt: 27 May 2010)
Steeds een correcte dienstverlening met een beperkt aantal producten zonder poespas. Gratis rekening. |
Was vroeger dé prijsbreker voor spaarrekeningen en termijnrekeningen, maar is nu teruggezakt en biedt geen interessante spaartarieven meer. |